A telefonálás a céges IT kiadások legnagyobb része
Gáll Tamás, a kommunikációs hálózatokkal foglalkozó Avaya magyarországi leányvállalatának kereskedelmi igazgatója az MTI-nek elmondta: a cég most piacra kerülő termékei - vezeték nélküli belső interneteshálózaton kapcsolódó mobiltelefonok és asztali telefonok rendszerei - azt célozzák, hogy az irodai melléken a dolgozókat el lehessen érni bárhol is legyenek és az a lehető legkisebb költségekkel járjon. A kereskedelmi igazgató bízik abban, hogy a távmunka lassú bővülésével az Avaya növelheti piaci részesedését. Az új megoldások nagy része Nokia mobiltelefonokkal valósul meg.
Gáll Tamás becslése szerint az Avaya piaci részesedése a vállalati telefóniát tekintve 45 százalék, vállalati ügyfélszolgálati rendszerek területén pedig 60-70 százalék.
Az amerikai multinacionális cég forgalmi adatokat helyi szinten nem közöl. A kereskedelmi igazgató annyit árult el, hogy amíg a nagyvállalati piacról származó termékbevételek nem nőnek dinamikusan, addig a kis- és közepes vállalati piacon a forgalom megduplázódására számítanak az idén.
A cég bevételén belül 60-40 százalékot tesz ki a termékek és a szolgáltatásokból származó forgalom aránya. Az Avaya Magyarország Kft.-t öt éve alapították, előtte a cég a Lucent Technologies cégének leányvállalataként Lucent Technologies Szolgáltatói Hálózatok Kft. néven működött.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Átfogó Nokia-felmérés a mobiltárolási szokásokról
- Van jövője az alapmobiloknak: 200 millió fölött a Nokia 1100
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
- Távközlési jövőkép: Lassuló internet, multiplay és kapcsolódási szakadék…
- Mobiltrend: Középpontban a mobiltévé, a lefedettség és az egyszerű alkalmazások
- NHH - nagyobb verseny, csökkenő árak, nemzetközi elismerések
- Egységes távközlési szabvány kezdeményezés
- A Nokia 4 milliárd mobil-előfizetővel számol 2010-ben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.