Az Eicon felvásárolja az Intel média- és hangátviteli üzletágát
Az Intel média és hangátviteli egységéhez hozzátartozik többek között a Dialogic felvásárlása során megszerzett termékcsalád, valamint az SS7, és PBX integrációs és gateway megoldások- termékvonalát is érintette az eladás.
Az Eicon Network elnöke nyilatkozata szerint az Eicon és az Intel hangátviteli termékei egymás kiváló kiegészítői, továbbá azt is elmondta, hogy a felvásárlástól a tradicionális kapcsolási kommunikációs technológia terén, valamint a legmodernebb IP platformok piacán szerzett globális pozíciójának megerősödését várja, mind a vállalati felhasználók, mind a szolgáltató cégek körében.
Az Intel megközelítőleg 600 alkalmazottat foglalkoztat média és hangátviteli üzletágában, köztük mérnököket, terméktesztelőket, operátorokat és marketing munkatársakat. Az Eicon az alkalmazottak nagy részét továbbra is megtartja, a két cég, az ügylettől függetlenül együtt kíván dolgozni az eljövendő hónapokban annak érdekében, hogy az Intel Kommunikációs Szövetség aktív tagjaiként továbbra is a legmagasabb színvonalú szolgáltatást és támogatást nyújthassák ügyfeleiknek.
Kapcsolódó cikkek
- Flashcéget alapít az Intel és az STMicro
- Egy negyedév alatt visszanyerte tavaly elvesztett piacrészét az Intel
- Intel: 19 százalékkal bővülő negyedéves adózott eredmény
- 2,5 milliárd dollárért újabb gyárat épít Kínában az Intel
- Az Intel negyedik 45nm-es gyárát építi
- Japánban teszteli újdonságait az Intel
- Az Intel chipüzemet építene Kínában
- Várakozások feletti, de így is alacsony Intel profit
- Az Intel Ăşj kĂnai gyĂĄrtĂłtelepet tervez
- Pekingben lesz tavasszal az IDF
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.