Azt hiszem, ez egy Nokia, vagy mégsem?

Genda Csongor Zoltán, 2006. augusztus 12. 08:53
A német Ipsos Mori közvéleménykutató intézet legfrissebb felméréséből kiderül, hogy a mobiltulajdonosok 58%-a nincs tisztában azzal, hogy pontosan milyen típusú a telefonja, ám 51%-uk még azt sem tudja, hogy egyáltalán milyen a márkája a készülékének.
A tanulmány szerint csupán a felhasználók 42%-a tudta megadni mind a mobilja típustát mind pedig a gyártó cég nevét, a legtöbben viszont hasonlóképpen válaszoltak; "Azt hiszem, ez egy Nokia...".

A felmérést végző cég munkatársai elmondták, hogy a legpontosabb információkkal a 15-34 év közötti fiatalok szolgáltak, és az idősebb korosztály tagjaira jellemző a leginkább, hogy ne ismerjék saját maroktelefonjaikat. Az alapvető adatok hiányában így számtalan felhasználó ütközik falakba, amikor valamilyen funkciót szeretne beállítani mobilján, és emiatt jelentős bevételkieséssel kell számolniuk a szolgáltatóknak is. Többek között az MMS aktiválásának is a készülék pontos típusának a megadása az egyik feltétele.
Kulcsszavak: mobiltelefon trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32