Szigorú ellenőrzés mellett növekszik a Noreg

forrás Prim Online, 2006. augusztus 14. 17:34
A Noreg megkapta az ISO 27001:2005 tanúsítványát. Az auditálást és a tanúsítási folyamatot a genfi székhelyű SGS Csoport leányvállalata, a több mint 15 éves szakértelemmel rendelkező SGS Hungária Kft. végezte el. A tanúsítvány, melyet a hazai vállalatok körében elsők között szerzett meg a Noreg Kft., a vállalat információbiztonsági irányítási rendszerének (IBIR) megbízhatóságát igazolja az ügyfelek és partnerek irányába.
Az auditálás során először a vállalat védelmi politikáját kellett felülvizsgálni, ami a Noreg Kft. esetében egyértelmű volt, hiszen 2004-óta megfelel a brit BS 7799 szabvány előírásainak, amelynek alapjaira építették az ISO 2005-ben közzétett információbiztonsági irányítási rendszerek tanúsításának szabványát. Ezért a tanúsításra történő felkészülés viszonylag rövid időt vett igénybe. Az auditorok ezt követően ellenőrizték, hogy a Noreg Kft. megfelel-e a szabványkövetelményben foglaltaknak, végeztek helyszíni felmérést, áttekintették a szabályozási dokumentációkat. A Noreg Kft. információbiztonsági irányítási rendszere megfelelőnek bizonyult, így megszerezte a nemzetközileg is elismert ISO 27001:2005 tanúsítványt. A tanúsítvány megszerzését követően a vállalatnál évenként tartanak majd felülvizsgálatot, megújítani pedig háromévenként kell, ami garantálja az állandó, szabványnak megfelelő minőség biztosítását.

Az ISO 27001:2005 pontosan a BS 7799:2002 2. részét váltotta fel 2005. október 14-én. Aki tehát korábban rendelkezett BS 7799 tanúsítvánnyal, annak 2007-ig van lehetősége arra, hogy azt ISO 27001:2005 szerintivé alakítsa át. A különbség a két rendszer között, hogy az ISO 27001:2005-höz egy új biztonságkezelési záradékot kapcsoltak, így a cikkelyek száma növekedett és további ellenőrzést is beiktattak a rendszerbe. Újításnak számít továbbá, hogy a szervezeteknek maguknak kell meghatározniuk kockázatbecslési megközelítésüket is.
Kulcsszavak: Noreg

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01