T-Systems Hungary: szolgáltatóközpont-avatás
Kovács Attila, 2006. augusztus 22. 13:34
Ma ünnepélyes keretek között az Infopoarkban felavatták a T-Systems Hungary új részlegét, a Global Service Desk Hungary-t (GSDH). Az átadási ünnepségen jelen volt Kóka János, a GKM minisztere és Franz Grohs, a T-Systems IT-Operations régióvezetője.
A Globális Szolgáltató Központban 160 internetes munkahelyet alakítottak ki, jelenleg 7x24-es online üzemmódban, 100 munkatárssal 25 hazai, illetve nemzetközi ügyfelet, partnercéget szolgálnak ki innen teljes körűen, akik Magyarorországról, Ausztriából, Csehországból, Svájcból, Németországból kérnek segítséget. Az implementált nyelvek: magyar, angol, német, szlovák, cseh. A professzionális működés érdekében ITIL alapú folyamatokat alakítottak ki.
Kóka János utalt rá, hogy az informatikai és mérnöki szolgáltatások terén, elsősorban a jó minőségű munkaerő következtében, Magyarország többet képes nyújtani versenytársainál. Hozzátette, külön öröm egy ilyen központ megnyitása, mert országainkban az informatikai szolgáltatások háromszor-négyszer gyorsabban nőnek, mint a gazdaság egésze.
Franz Grohs kiemelte, az átadott központ nem csak az ügyfelek rendszerintegrációs munkáját segíti, a fiatal és magas minőségű magyar munkaerő által képviselt erőforrásait valóban több országból használják.
Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, a központ is egy fontos lépés, hogy a cég megőrízze versenyképességét és minőségi szolgáltatásokat legyen képes nyújtani.
Kóka János utalt rá, hogy az informatikai és mérnöki szolgáltatások terén, elsősorban a jó minőségű munkaerő következtében, Magyarország többet képes nyújtani versenytársainál. Hozzátette, külön öröm egy ilyen központ megnyitása, mert országainkban az informatikai szolgáltatások háromszor-négyszer gyorsabban nőnek, mint a gazdaság egésze.
Franz Grohs kiemelte, az átadott központ nem csak az ügyfelek rendszerintegrációs munkáját segíti, a fiatal és magas minőségű magyar munkaerő által képviselt erőforrásait valóban több országból használják.
Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, a központ is egy fontos lépés, hogy a cég megőrízze versenyképességét és minőségi szolgáltatásokat legyen képes nyújtani.
Kulcsszavak: T-Systems
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- Systems' Day konferencia - először
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- T-Systems: 100 új munkahely Debrecenben
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- 20 millió forint értékű informatikai rendszer a Bethesda Gyermekkórháznak
- A Magyar Telekom többségi részesedést szerzett a T-Systems Hungary-ben
- A T-Systems az informatikai piac vezető szerepére törekszik
- T-Systems: digitális tachográf rendszer a GKM megbízásából
- A T-Systems végzi a Magyar Nemzeti Bank SAP reorganizációját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39