IP Contact Center a Phoenix Pharma-nál
– A Phoenix Pharma számára ez stratégiai beruházás volt, amitől azt várjuk, hogy javul az ügyfélkiszolgálás minősége, ebből adódóan pedig növekedhet a megrendelés volumene – mondta el Domján Attila, a cég informatikai vezetője, aki beszélt arról is, hogy a korábbi, telephelyenkénti, egymástól elkülönített rendelésfelvételt a Bosch révén integrálták, és egy virtuálisan egységes rendelésfelvevő központot hoztak létre.
A Phoenix Pharma-nál az elmúlt években az informatikai fejlesztések mellett a telekommunikációs rendszer is minőségi változásokon ment keresztül, amelyben a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága is szerephez jutott már, hiszen 2003-ban és 2004-ben Bosch Integral 55 alközpontokat telepítettek az egyes telephelyeken, amelyeket IP-hálózatokkal kötöttek össze.
– A Phoenix Pharma központi telephelyére ezúttal egy IP Office Compact Contact Centert telepítettünk, ami egy olyan korszerű hívásközponti rendszer, amely a vállalati vezetők, az ügyfélkapcsolati dolgozók és az ügyfelek igényeit tartja szem előtt, miközben figyelembe veszi a vállalati és az üzleti igényeket is – mondta el a beruházás legfontosabb eleméről Földházi Csaba, a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
A beruházás során a fóti központi telephelyen üzemelő Integral 55 központhoz csatlakoztatták az IP Office Compact Contact Centert, a hat vidéki telephelyen pedig IP Office-szal és IP készülékkel bővítették a meglévő rendszert. Az új rendszernek köszönhetően a beérkező hívások túltelítettség esetén bármelyik telephelyről megválaszolhatók, valamint az egyes telephelyeken működő ügyfélkapcsolati munkaállomások száma is rugalmasan változtatható, maximálisan 75 ilyen végpont alakítható ki. Az IP Office Compact Contact Center egy olyan rendszer, amely nem lépi túl a költségkereteket, megvalósítása és kezelése során továbbra is a vállalat alaptevékenysége áll a középpontban.
– A rendszerhez kapcsolódik egy úgynevezett Report Manager is, amelynek segítségével akár 75 ügyfélkapcsolati munkatárs tevékenységéről kaphatnak részletes kimutatást a vezetők. Ez pedig segítheti az ügyfélkapcsolat fejlesztését, a megfelelő erőforrás-gazdálkodást, azaz az ügyfelek elégedettebbek, a cég pedig sikeresebb lehet – mutatott rá a beruházás egy plusz előnyére a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.