NHH: teljes lett a Tantusz portál
A most bevezetett egyéni előfizetős vezetékes telefontarifa-összehasonlító elkészítése igen bonyolult feladat volt, hiszen van ma olyan hívásterület az országban, ahol 170 különféle árkonstrukció, díjazás, illetve csomag létezik (a Tantusz max, 100-at enged meg felsorolni). A mobilhoz hasonlóan ez a program is a felhasználók egyedi telefonálási szokásai, illetve a felhasználók által megadott forgalmi adatok alapján végez költségbecslést és keresi meg a legalacsonyabb költségű csomagokat. Szintén új a kábeltévé-szolgáltatás/szolgáltató-kereső funkció, ami egyelőre nem tartalmaz díjcsomagokat és amely a hazai műholdas tévészolgáltatókat is tartalmazza.
A Prím Online kérdésére az NHH vezetői azt válaszolták, hogy
1. a ktv-kereső ez év végére fogja tartalmazni teljes körűen az összes hazai ktv-szolgáltatót (közel 500-at) és azok által nyújtott szolgáltatások pontos díjtételeit;
2. a közeljövő feladata: a triple play csomagokra is árösszehasonlítási/árkereső szolgáltatást nyújtani.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
- A Rossman online áruházat nyitott
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- Kárpátalja a világhálón
- NHH - nagyobb verseny, csökkenő árak, nemzetközi elismerések
- Túl a 200 ezren az egészségesebb életmódra koncentrálók
- Interaktív Van Gogh
- Megújult az adóhatóság internetes oldala
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.