Számlatömb helyett ProfitTárs
Mit tud az alapprogram? Készpénzes és átutalásos számlák kiállítását, stornó számla készítését, partnerek és termékek alapadatainak eltárolását, 1-2 alaplista készítését a kiállított számlákról, és tartalmaz 5 számlaformátumot: egyszerű, kiemelt, klasszikus, modern kék és zöld változatban.
A többezres felhasználói körrel rendelkező ProfitTárs 2006-ot elfogadja az APEH, hiszen a program megfelel az előírásoknak, és erről nyilatkozatot is ad a cég. A nyilatkozat a telepítőkészlet része, ami telepítés során a számítógépre kerül.
Az alapprogram további modulokkal bővíthető, például partnertörzs vagy terméktörzs karbantartása részletes adatokkal, szállítólevelek készítése, pénzügyi modul: házipénztár és bankkönyvelés, készlet könyvelése, nyilvántartása, gyári számok kezelése, leltárkészítés készletfrissítéssel, valamint devizamodul.
A program letölthető a Letöltés.com-ról is!
Kapcsolódó cikkek
- Komoly biztonsági rések az OpenOffice-on
- Sun: OpenDocument beépülőmodul Microsoft Office-hoz
- OpenOffice program: több mint 50 millió letöltés világszerte
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
- Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel
- Az OpenOffice.org támogatja a Microsoft Office Open XML formátumát
- OxygenOffice Professional 2.0.4
- Cisco TelePresence, a virtuális tárgyaló
- Megjelent az OpenOffice.org 2.0.4 magyar változata
- T-Com-Allround: számlázási világdíjat nyert a közös pályázat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.