Intermap-Siemens: háromdimenziós gépkocsiipari alkalmazások közös fejlesztése
A NEXTMap Europe program részeként az Intermap 2006 utolsó negyedévének elején fejezi be Németország feltérképezését, Nyugat-Európa többi részével pedig 2007 decemberében végez. Az európai vállalkozással párhuzamosan 2008-ra az Egyesült Államokat is feltérképezi.
A NEXTMap iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik, hiszen új alkalmazások jelennek meg a színen, többek között az alábbi területeken: földrajzi információs rendszerek (GIS), mérnöki tervezés, szállítás, gépjárműipar, navigáció, árvízvédelem, öntözés, környezetvédelem, távközlési/vezeték nélküli hálózatok tervezése, repülés, szimuláció és háromdimenziós vizualizáció. Az internetes alkalmazások többek között virtuális utazásokat, topográfiai térképeket és számítógépes játékokat foglalnak magukban. Az
adatkészletek segítségével intelligens tartalommal bővítik a légi és műholdas felvételeket.
A világszerte több mint 280 embert foglalkoztató Intermap központja a Colorado állambeli Denverben található, irodái Calgaryban, Ottawában, Münchenben és Dzsakartában működnek.
Kapcsolódó cikkek
- TomTom ONE XL Kelet-Európában
- Új és bővített TomTom térképek
- Szatelites navigáció: pozitív hatással van a vezetés és a közlekedés biztonságára
- Navigációs utasítások és zene vezeték nélküli integrációja az autó sztereó rendszerén keresztül
- Beágyazott hordozható navigációs megoldás az autóipar számára
- Az Intellel még gyorsabb lesz a BMW Sauber F1-es csapata
- 1500:1 kontrasztarányú LCD autókba
- Autós navigációs rendszer beépített MOSFET erősítővel
- Hertz autókölcsönzés kulcs helyett RFID kártyával
- iPod-csatlakozás a Ford, a GM és a Mazda 2007-es modelljeiben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.