Arcus Interactive Group: többségi tulajdon az Arcanian Consulting keresőmarketing cégben
forrás Prim Online, 2006. október 10. 14:25
Magyarország legnagyobb független interaktív ügynöksége, az Arcus Interactive Group megvásárolta a hazai keresőmarketing-ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonrészét.
A Mirai Interactive és a red-stars által egy éve alapított Arcus Group most a web 2.0 lehetőségeivel rohamosan bővülő interaktív piac húzóágazata, a keresőmarketing specialistájával bővült. Az egy év alatt árbevételét ötszörösére növelő, így idén várhatóan már 100 millió forint feletti forgalmat bonyolító Arcanian az első és máig egyetlen kizárólag keresőmarketinggel foglalkozó ügynökség Magyarországon. A tranzakció értéke nem nyilvános.
Kulcsszavak: marketing
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39