Új adatközpont-felügyeleti megoldás az EMC-től
A szoftver tovább bővíti az EMC valós idejű felderítési és térképezési funkcióit: ezúttal egyeztetéssel, összekapcsolással, analitikákkal és új műszerfalakkal. A Smarts ADM 5.0 a szolgáltatások, alkalmazások és műszaki infrastruktúrák dinamikus kapcsolatainak felderítésére és feltérképezésére alkalmas legátfogóbb szoftver. A legfrissebb kiadásban minden olyan komponens megtalálható, amelyre szükség lehet egy CMDB automatikus feltöltéséhez és karbantartásához.
A Smarts ADM 5.0 az alábbi új funkciókat kínálja:
Finom felosztású felderítés: A J2EE-alkalmazások, moduljaik, a komponensek és kapcsolatok automatikus felderítése és feltérképezése. A megoldás felderíti és feltérképezi továbbá az összecsomagolt vállalati alkalmazások egyes komponenseit, a dokumentált és aktív függőségeket, a szerverközi kapcsolatokat, valamint a telepített alkalmazásszerver- és adatbázis-alkalmazások több példányát.
Elosztott adatközponti alkalmazás: A földrajzilag elosztott vállalatok igényeinek kiszolgálására a Smarts ADM 5.0 új modelljeivel – mint az EMC Smarts ADM Aggregator és az EMC Smarts ADM Collectors – most már elosztott architektúrát kínál, amely lehetővé teszi a méretezhető, akár az egész világra kiterjedő telepítést. Az új modellek – valamint az adatok aggregálását és az adatközpontok közötti egyeztetését lehetővé tévő szoftver – révén a megoldás a legbonyolultabb és legdinamikusabb hálózatokhoz is használható.
Az egyedi alkalmazások automatikus ujjlenyomatos azonosítása: „Ujjlenyomatok” (jellemző minták) segítségével a Smarts ADM 5.0 több mint 500 csomagot és alkalmazást képes gyárilag is azonosítani. Az egyedi alkalmazásokat használó vállalatok számára pedig a megoldás új, heurisztikus ujjlenyomat-technológiája képes felismerni a szokásos n-rétegű alkalmazás-együttműködést és automatikusan csoportosítani és feltérképezni őket anélkül, hogy bármit is tudna előzőleg az alkalmazásról.
Nyílt egyeztető alrendszer: Használatával egyeztethetők (összevethetők) az eltérő felderítési forrásokból származó CMDB adatok. A szoftver automatikusan szakaszolja és egyezteti az adatokat, mielőtt engedné azokat bekerülni a CMDB-be, így garantálva, hogy minden konfigurációs adat pontos, naprakész és tiszta.
Műszerfalak és analitikák: Az új CMDB műszerfalakon gyorsan áttekinthető a CMDB környezet állapota: grafikonok, rajzok és táblázatok foglalják össze a felderített információt és követik nyomon az alkalmazáskörnyezet változásait.
Bővíthetőség: Az összekapcsolási és egyeztetési funkciókkal egységes módon jeleníthető meg az összes CMDB adat, függetlenül attól, hogy ténylegesen hol is található. Az összes rendszer- és komponensadat egyetlen adattárban összegyűjtése helyett az új összekapcsolási funkciókkal a Smarts ADM 5.0 integrálható a helyben meglévő vagy külső CMDB rendszerekkel, illetve használható a megoldás egy igazolt, egyeztetett CMDB rögzítési rendszer kialakítására is.
Kapcsolódó cikkek
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- Kapsch BCM50 IP telefonrendszer a BMGE laboratóriumában
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.