DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
Megvan a 10 legnépszerűbb online kereskedő
forrás Prim Online, 2006. október 20. 14:03
2006. október 15-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, amely során több mint 8500 szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé. A közel 500 jelölt áruházból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes áruház, amelyek közül a szakmai zsűri 2006 legjobb e-kereskedőjét kiválasztja, az alábbi: Bookline.hu, Dvdrent.hu, Edigital.hu, Fotexnet.hu, Lencsebolt.hu, Netpincér.hu Ppo.hu, Surányihifi.hu, Vatera.hu, Xpress.hu.
A szoros versenyben többen már második alkalommal kerülnek be a döntőbe: ilyen a tavalyi győztes, a Bookline, vagy a Netpincér és a Dvdrent.hu, akik tavaly is az élmezőnyben végeztek. A döntősök közé két dvd-bolt is bekerült (Dvdrent.hu, Xpress.hu), a Fotex csoport pedig két online áruházával is bejutott a legjobbak közé (Fotexnet.hu, Dvdrent.hu). További érdekesség, hogy a tíz döntősből kettő olyan online piactér, amelyeknek nincsenek saját termékeik, hanem ún. közvetítői munkát végeznek: ilyen az éttermi szolgáltatásokat egy helyen felvonultató Netpincér, illetve az egyik legkedveltebb virtuális piactér, a Vatera.
A közönségszavazás lezárulta után a szakmai zsűri munkája következik: a neves szakértőkből álló zsűri dönti majd el, hogy ki kapja az Év Internetes Kereskedője címet 2006-ban. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, felhasználó-barátságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is. Az Év Internetes Kereskedője megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes átadására november 8-án kerül sor az Inter-Európa Bank székházában, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak.
A közönségszavazás lezárulta után a szakmai zsűri munkája következik: a neves szakértőkből álló zsűri dönti majd el, hogy ki kapja az Év Internetes Kereskedője címet 2006-ban. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, felhasználó-barátságát, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is. Az Év Internetes Kereskedője megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes átadására november 8-án kerül sor az Inter-Európa Bank székházában, amelyre a legtöbb szavazatot kapott e-kereskedők mellett a sajtó képviselői és a zsűritagok is meghívást kapnak.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- A Rossman online áruházat nyitott
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- Internetes postai bélyegek
- Az Év Internetes Kereskedője Díj: október 15-ig lehet szavazni
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Jövőre is farag az inflációból a Vodafone
2024. 12. 21
Ezért olyan drága a dubaji csokoládé
2024. 12. 21