Egyetlen napra Budapesten a CSR világ nemzetközi legnagyobbjai
A konferencia célja, hogy újabb lendületet, bíztatást adjon a hazai szakembereknek, szervezeteknek azon nemzetközi szakmafejlesztési folyamatokban való részvételre, amelynek legfőbb célja a társadalmi felelősség definíciójának, alapelveinek és helyes gyakorlatának kidolgozása. Az előadások témái egymásra épülnek, így a nap során az is kirajzolódik, milyen konkrét társadalmi, gazdasági kihívásoknak kell ma eleget tenni a modern vállalatoknak, ill. hogy a cégek hogyan alakíthatják ki saját CSR-stratégiájukat. Fontos kérdéskör lesz a CSR gazdasági, értékteremtő funkciójának, valamint innovációval való kapcsolatának bemutatása is. A nagy érdeklődésre számot tartó konferencia során arra is fény derül, miért éri meg a felelős vállalatoknak a civil szervezetekkel, önkormányzatokkal való együttműködés, és arra is választ kapunk majd, vajon mérhető-e, s ha igen, akkor hogyan a társadalmi felelősségvállalás eredménye.
A rendezvény mindemellett egy különleges, Magyarországon még újdonságnak számító, TOP Corporate Philantropist 2006 (az év legjótékonyabb vállalata) díj ünnepélyes átadásának is helyszíne lesz. A több kategóriában is kihirdetésre kerülő díj alapítója a Magyar Adományozói Fórum, amely az idén első alkalommal publikálja a hazai vállalatok adományozói listáját.
E lista összeállításának valamint a díj átadásának legfőbb célja a felelős és átlátható vállalati adományozás hazai kultúrájának, presztízsének megteremtése, illetve az erre legnagyobb hangsúlyt fektetõ vállalatok tevékenységének példaként állítása, nyilvánosság előtti elismerése.
A CSR Hungary 2006 konferencia részletes programja, valamint az előadók részletes bemutatása
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.