Vállalatirányítás az SAP Business One-nal konferencia
- miért fontos az ERP rendszer bevezetése (költségkontroll, bevétel-költség arány elemzés termékenként, rugalmas reagálás az üzleti élet változásaira, megalapozottabb döntéshozatal, üzletvitel korszerűsítés stb.),
- mit tudnak a korszerű ERP rendszerek (egy rendszerben kezeli a cég fő folyamatait, megszünteti a vállalati információs szigeteket stb.),
- milyen szempontokat kell figyelembe venni az ERP rendszert kiválasztásánál (minden üzleti tevékenységet támogasson, egy rendszerben kezelve stb.),
- a bevezetés lépései, ütemei (a követelményspecifikációtól az éles indulásig)
- a bevezetés előnyei (gyorsabb ügymenet, hatékonyabb költségelemzés stb.),
- konkrét termékismertetőt kaptak az SAP Business One-ról.
A konferencia érdekességei közé tartozott az Innova Agro és a Carmeuse Hungária pénzügyi vezetőinek előadása, amiből megtudhatták a hallgatók, hogy náluk milyen problémák adódtak a rendszer bevezetése előtt, és ezeknek a problémáknak a kiküszöbölésén túl milyen további előnyöket hozott számukra az SAP Business One bevezetése:
- integrált vállalati folyamatok és informatikai rendszerek jöttek létre,
- az alkalmazási és technológiai folyamatok bonyolultsága csökkent,
- a programozóktól való függés csökkent,
- hiteles adatforrás birtokába jutottak,
- hatékonyabb üzletmenetet alakítottak ki,
- az új rendszer támogatja többek között az értékesítési, raktár gazdálkodási, banki folyamatokat és segít a vezetők naprakész információkkal való ellátásában.
Kapcsolódó cikkek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- A kód neve: SAP
- SAP konferencia a kódok jegyében
- A T-Systems végzi a Magyar Nemzeti Bank SAP reorganizációját
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- A proALPHA legyőzte az SAP-t
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- SAP-Synergon integrált kereskedelmi üzleti megoldás
- Az Intel a SAP Tihany ’05 fő támogatója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.