A SAS és a Sun közös világrekordot állított fel
Egyre több vállalat vesz igénybe BI eszközöket arra, hogy hatékonyan tudja lekérdezni és elemezni gyors tempóban növekvő adatállományait. A hatékonyság egyik legfontosabb feltétele az adatok minőségének biztosítása mellett a gyorsaság. A SAS és a Sun közös tesztje során a teljes ETL folyamatot 1 óra alatt hajtották végre 3,9 terabyte mennyiségű adaton, amellyel 81,2 GB/óra/CPU sebességet sikerült elérni. Ez új világrekordnak számít.
„A mai szervezeteknek minden eddiginél gyorsabban növekvő adatmennyiséggel kell szembe nézniük, amely korábbi ETL technológiával már nem kezelhető. Ennek eredményeként a legtöbb intézmény és vállalat olyan megoldásokat keres, amelyekkel gyorsítani lehet az adatok kezelését. Ilyenkor a szervezetek hardver beszerzésre is óriási összegeket áldoznak.” nyilatkozta Allain Russel, a SAS stratégiai senior elnökhelyettese.
A SAS és a Sun globálisan együttműködő partnerek immár 13 éve. A SAS piacvezető CRM, SRM és adattárház alkalmazásai a Sun világelső nyílt és skálázható hardver platformjára optimalizálva kiemelkedő eredményekre képesek. Közös ügyfeleiknek valódi versenyelőnyt kínálnak, amely szorosabb és eredményesebb kapcsolatot jelent a vevőikkel, partnereikkel, beszállítóikkal és alkalmazottaikkal. Ezek végső soron a bevétel és a piaci részesedés emelkedéséhez vezethetnek a költségek csökkentése mellett.
Sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Sun pengeszerverek Intel processzorokkal
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- OpenID azonosítási rendszert támogató program a Sun-nál
- JavaFX Script: egyszerűbb Java programozás
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Már 24 országban érhető el a Sun Network.com szolgáltatása
- Sikeresen fut a Solaris a Sun Rock processzoron
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Új Solaris és Sparc alapú kiszolgálók a piacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.