A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum

forrás Prim Online, 2006. október 26. 13:33
A Deloitte nemzetközi tanácsadó cégcsoport október 24-én nyilvánosságra hozta a leggyorsabban növekvő közép-európai vállalatok listáját. A verseny „Rising Star” kategóriájában a legjobb öt közé került be az Adverticum Zrt. internetes reklámkiszolgáló vállalat.
Az évente megrendezésre kerülő Technology Fast 50 versenyt a Deloitte nemzetközi tanácsadó cég Közép-Európa 50 legdinamikusabban fejlődő technológiai vállalkozásának elismerésére hozta létre. Ezen cégeknek az utóbbi öt év gazdálkodási eredményeit kell bemutatniuk, míg a fiatalabb vállalkozások számára létrehozott Rising Star kategóriában három teljes év auditált mérlege alapján bírálja el a jelentkezéseket a Deloitte.  Magyar szempontból nagyobb sikert az utóbbi verseny hozott, hiszen itt az első öt helyből négyen magyar vállalkozás végzett. A Technology Fast 50 élmezőnyében nagyon hasonló volt a kép, ám itt négy lengyel közé ékelődött be egy cseh vállalkozás.

A TOP5 Rising Star közé bekerült Adverticum Zrt. gyors növekedését nem is annyira az árbevétel, mintsem Magyarország piacvezető reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum Adservernek bővülése mutatja. A szoftvert, amely eredetileg - más egyéb portálszoftverek mellett - a legrégebbi mai is működő online portálhoz, az Adverticum tulajdonában lévő Prím Online-hoz készült el, alkalmazás-szolgáltatás formájában értékesíti a cég 2002 óta, és ma már a legnagyobbak - Origo, Startlap, iWIW - mellett közel félezer meghatározó portál használja. Míg egy évvel ezelőtt éppen meghaladta a 2,5 milliárdot a havonta megjelenített hirdetések (adview) száma, mára megháromszorozódott ez az érték, az Adverticum jóvoltából közel nyolcmilliárd online hirdetés jelenik meg havonta mintegy öt millió internetező számítógépén.

Az alkalmazás szolgáltatást kínáló Adverticum hasonló formában értékesíti a tartalom-menedzsmentet is végző publikációs rendszerét, amely elsősorban a hírszolgáltató portálok igényeihez igazodik, nem véletlen, hogy - egyebek mellett - épp a Népszabadság, a TV2, az MTI tartoznak a legnagyobb ügyfelek közé. Egy másik ASP rendszer a webmail.hu. Azok, akik ingyenes levelezőrendszernek a Magyar Nemzet, a TV2, a Népszabadság, Pesti Est, HVG, Népszava, Prím Online stb. freemail rendszerét választják, valamennyien az Adverticum szoftverét használják.

Az Adverticum Zrt-ről további információk találhatók a www.adverticum.hu oldalon, a Deloitte Technology Fast 50 és Rising Star 2006 évi eredményeiről pedig a http://www.deloitte.com/dtt/press_release/0,1014,cid%253D133515,00.html oldalon.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01