A "gyorsan fejlődők" élmezőnyében az Adverticum
A TOP5 Rising Star közé bekerült Adverticum Zrt. gyors növekedését nem is annyira az árbevétel, mintsem Magyarország piacvezető reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum Adservernek bővülése mutatja. A szoftvert, amely eredetileg - más egyéb portálszoftverek mellett - a legrégebbi mai is működő online portálhoz, az Adverticum tulajdonában lévő Prím Online-hoz készült el, alkalmazás-szolgáltatás formájában értékesíti a cég 2002 óta, és ma már a legnagyobbak - Origo, Startlap, iWIW - mellett közel félezer meghatározó portál használja. Míg egy évvel ezelőtt éppen meghaladta a 2,5 milliárdot a havonta megjelenített hirdetések (adview) száma, mára megháromszorozódott ez az érték, az Adverticum jóvoltából közel nyolcmilliárd online hirdetés jelenik meg havonta mintegy öt millió internetező számítógépén.
Az alkalmazás szolgáltatást kínáló Adverticum hasonló formában értékesíti a tartalom-menedzsmentet is végző publikációs rendszerét, amely elsősorban a hírszolgáltató portálok igényeihez igazodik, nem véletlen, hogy - egyebek mellett - épp a Népszabadság, a TV2, az MTI tartoznak a legnagyobb ügyfelek közé. Egy másik ASP rendszer a webmail.hu. Azok, akik ingyenes levelezőrendszernek a Magyar Nemzet, a TV2, a Népszabadság, Pesti Est, HVG, Népszava, Prím Online stb. freemail rendszerét választják, valamennyien az Adverticum szoftverét használják.
Az Adverticum Zrt-ről további információk találhatók a www.adverticum.hu oldalon, a Deloitte Technology Fast 50 és Rising Star 2006 évi eredményeiről pedig a http://www.deloitte.com/dtt/press_release/0,1014,cid%253D133515,00.html oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.