Hogyan használjuk alközpontunkat ügyfeleink megtartására?

forrás Prim Online, 2006. október 28. 14:37
Milyen ügyfélmegtartó megoldásokat kínál meglévő alközpontunk? Néhány ügyes beállítással és egy kis odafigyeléssel sokat javíthatunk cégünk megítélésén ügyfeleink szemében. Ismerje meg az ön alközpontján is beállítható 4 fogást, mellyel meglévő ügyfélkörét tudja jobban megtartani!
1. Kiemelt ügyfelek vonala

Ne kényszerítse arra a meglévő partnereket, hogy minden egyes alkalommal át kelljen „verekedni” magukat az alközponti rendszeren ha rendelni szeretnének vagy valamilyen problémájukat szeretnék megoldani! Üzemeltessen egy külön telefonszámot erre a célra, amit ne publikáljon honlapján, névjegykártyáin! Ezt a telefonszámot csak a komoly ügyfeleknek adja ki, és közvetlenül egy olyan munkatársnál csengessen az alközpontban, aki tud a kiemelt ügyfeleknek érdemben segíteni!

Ahhoz, hogy kiemelt ügyfelek vonala legyen, nem kell külön telefonvonalat venni! Elég, ha meglévő ISDN csatalakozást valamelyik DDI vagy MSN számát kijelöli erre a célra, és hozzáprogramozza az alközpontot.

Az eredmény: elégedettebb ügyfelek, akik úgy érzik, hogy jobban figyelnek rájuk, mint előtte.

Bónusz: kiemelt ügyfelek vonala lehet mindjárt egy helyi tarifával hívható kék, vagy egy teljesen ingyenesen hívható zöld szám is!

2. Használja ön is a "házon kívül gombot"

Tudja ön, hogy melyik hívás kerül a legtöbb pénzbe? Nem, nem a 0690-es szextelefon! Hanem azok az elmulasztott, megválaszolatlan hívások amikor az ügyfél rendelt volna valamit, csak nem tudott elérni. Hogyan tudja elérni, hogy mindig elérhető legyen ezen az irodai számon? Egyszerűen! Kérje meg az alközpontost, hogy rendszerkészülékére programozzon fel az ön számára egy ún. „házon kívül” gombot. Ha ön házon kívül tartózkodik, egyszerűen nyomja meg, és minden hívás automatikusan átcsenget mobiljára!

Az eredmény: elégedettebb ügyfél, mert mindig el tudja önt érni az irodai vezetékes számon. Még akkor is ha épp a kinn van, hogy ügyeit intézze...

3. Legyen beírva az ügyfél neve és száma az alközpontba!

.....és amikor hívják az irodában például rögtön így válaszolhat: „Szervusz Péter, miben segíthetek” Ütős ugye? Pontosan a mobiltelefonoknál megszokott kényelmet nyújtja önnek, de az alközpont összes készülékére. Nem csak ön, de munkatársai is nevükön szólíthatják kedvenc vevőit.

Az eredmény: személyesen megszólított ügyfelek, akik majd elmesélik az ismerőseiknek, hogy milyen „jól bánnak” velük.

4. Használjon mellékcsoportokat!

Tegye egy mellékcsoportba az egy bizonyos ügyekhez értőket! Pl. külön csoport az értékesítés, külön a szerviz stb. Viszont figyeljen, mert most jön a trükk!

Az egész mellék-csoportnak adhat egy mellék-számot, de akár önálló városi hívószámot is. Ha megcsengeti ezt a mellékszámot vagy városból meghívja azt a fővonalat, akkor az ön által meghatározott sorrendben csengeti a mellékcsoport tagjait. Pl. először a legtapasztaltabbat, aztán a második legtapasztaltabbat és így tovább. De akár egyszerre is csengetheti az összes mellékcsoport-tagot és aki kapja-marja alapon veszik át a hívásokat!

Az eredmény: call-centerként tudja használni alközpontját. Több kezelőt is beállíthat egy bizonyos fajta ügy kezelésére, anélkül, hogy új számokat kellene kiosztani.

5. Legyen elérhető mobil irányból is

Ne csak egy vezetékes számon lehessen elérni az irodát! Ma már szeretik az ügyfelek ha van egy központi mobilszám is, mert a mobiljáról olcsóbban fel tud hívni. Központi mobilszámhoz egy SIM kártyára van szüksége (lehetőleg valami könnyen megjegyezhető számmal) és egy az alközpontra kötött analóg vagy ISDN GSM adapterre. Ha valaki felhívja a SIM kártya számát, a hívás a GSM adapteren át becsenget a kezelőhöz aki ugyanúgy kezeli tovább a hívást, mintha az vezetékes irányból érkezett volna.

Az eredmény: olcsóbban tudják hívni vevői, mint eddig, mert egy mobil-vezetékes percdíj helyett csak egy mobil-mobil percdíjat fizetnek.

forrás: Gloster Telekom Kft.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01