Kiemelkedik a SAS a legjobb üzleti analitika szállítók közül
A felmérés szerzői megjegyezték, hogy a 10 legnagyobb szállító közül a vállalat vezet a sokoldalúság területén is. „A SAS olyan széleskörű portfolióval rendelkezik, amely a piac minden szegmensét lefedi. Ugyanakkor a vállalat a legtöbb [üzleti analitikai] szegmensben a piacvezetők között van.”
Az IDC riportjában megállapította, hogy 2005-re az üzleti analitikai szoftverek piaca elérte a 16,6 milliárd dollárt, amely 2004-hez képest 11 százalékos növekedést jelentett. A piackutató cég előrejelzései alapján a következő öt évben világszinten évente 10 százalékos összetett növekedési ütemre számítanak, amelyen belül várhatóan az üzleti intelligencia eszközök piaca lesz a leghangsúlyosabb.
A mostani hírt megelőzően két másik riportjában is kiemelte a SAS-t az IDC:
A SAS értékesítési adatai alapján a második legnagyobb üzletiintelligencia-szoftver szállító Nyugat Európában, ahol 2005-ben 184,6 millió eurós bevételt tudhatott magáénak a vállalat. Ez 11,6 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
Már második éve vezeti a SAS az üzleti intelligencia és analitikai alkalmazások piacát Latin Amerikában, ahol a vállalatnak 15,25 százalékos piaci részesedése van.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- Az Oracle 3,3 milliárd dollárért felvásárolta a Hyperiont
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Korszerűbb kórházak SAS-sal
- Több mint 200 új funkció az Oracle új üzleti intelligencia megoldásában
- Tudás és intelligencia - a jövő záloga (II.)
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.