Megnyílt a Sony Professzionális Termékek első bemutatóterme

forrás Prim Online, 2006. november 10. 17:03
A Sony Hungária Kft. - Professional Solutions Europe megnyitotta első magyarországi business-to-business (B2B) bemutatótermét, ahol hazánkban egyedülálló módon megtekinthető és kipróbálható a professzionális Sony termékek, illetve megoldások széles választéka. Ezzel egyidőben a Sony Professional Solutions Europe bemutatta digitális tartalomszolgáltató rendszerét, mely új, költséghatékony kommunikációs és hirdetési lehetőséget teremt a vállalatok számára.
Az üzleti felhasználóknak szóló (B2B) elektronikai termékeket és megoldásokat kínáló Sony Professional Solutions Europe megnyitotta első magyarországi bemutatótermét. A Sony – Floppyland üzletben fellelhető termékek között megtalálható a professzionális Sony vizuáltechnikai megoldások szinte teljes választéka (irodai és házimozi-kivetítők, professzionális plazma-, és LCD képernyők), illetve az elsősorban üzleti felhasználóknak szánt videokonferencia-berendezések és kompakt professzionális nyomtatók is. Emellett élőben kipróbálhatóak a Sony IP kamerái, valamint a rendszerhez tartozó kezelőszoftver is.
Az új bemutatóterem Budapesten, a Bartók Béla út 1. szám alatt található, ahol az üzlet munkatársai teljeskörű tanácsadással várják a magánszemélyeket és a vállalati érdeklődőket is.

A bemutatóterem megnyitóját követően a Sony bemutatta új digitális tartalomszolgáltató rendszerét (Digital Signage), amely segítségével - legyen szó egyetlen üzletről, vagy egy országos üzlethálózatról - a kiváló képminőséget biztosító professzionális Sony LCD- vagy plazmaképernyőkön mindig a hirdető igényeinek megfelelő, aktuális tartalom jeleníthető meg, a szükséges időzítéssel és ütemezéssel.

Nick Deen, a Sony Business Europe vezető európai piacfejlesztési menedzsere (Senior European Market Development Manager) elmondta: „A Digital Signage egy olyan alternatív médium szerepét tölti be, amely segítségével a vállalatok közvetlenül a vásárlás helyén, vásárlás közben, magas költséghatékonysággal juttathatják el üzeneteiket a vevőkhöz. Ez a klasszikus médiumok egyre emelkedő költségei miatt rendkívül sikeres megoldásnak bizonyulhat a jövőben.”

A Sony innovatív IP-kamera technológiájával ötvözve a Digital Signage rendszer olyan jövőbemutató szolgáltatásokra is képes, mint a vevőforgalom követése vagy az IP-alapú biztonsági felügyelet (pl. bolti lopások vagy magára hagyott, idegen tárgyak észlelése).
A felhasználóbarát vezérlőszoftver pedig megkönnyíti az egyetlen helyszínről, központilag irányítható rendszer kezelését.
Kulcsszavak: +céginfo Sony-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be

Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.

2024. május 4. 17:02

Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!

A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.

2024. május 4. 15:37

A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik.  Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.

2024. május 4. 10:31

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55