Telekom Austria: 35 százalékkal nőtt a profit
Az üzemi eredmény 24,2 százalékkal 695,7 millió euróra gyarapodott az egy évvel korábbi 560,1 millióhoz képest. A csoportszintű bevétel, 3,56 milliárd euró, 11,4 százalékkal haladta meg a tavalyi első kilenchavi 3,197 milliárdot.
A vezetékes üzletág bevétele 0,5 százalékkal 1,584 milliárd euróra csökkent, az üzemi eredménye 11,6 százalékkal 130,4 millió euróra nőtt - a széles sávú szolgáltatás terjedése miatt -, a mobil üzletág forgalma, a csoportmérlegbe föl nem vett kisebbségi részesedésekkel együtt, 21,9 százalékkal 2,172 milliárd euróra nőtt, üzemi eredménye 27,4 százalékkal 563,1 millió euróra emelkedett. A harmadik negyedévben itt is csökkent kissé a bevétel az egy évvel korábbihoz képest, az külföldi kapcsolási díjak csökkentése miatt.
Egész évre a Telekom Austria a bevétel 5 százalékos növekedését várja csoportszinten.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkent a Telekom Austria eredménye és bevétele
- Kivezeti részvényét New Yorkból a Telekom Austria
- Átszervezik a Telekom Austriát
- Növelte nyereségét az első félévben a Telekom Austria
- Telekom Austria: továbbra is 60 százalék fölött a profitnövekedés üteme
- Telekom Ausztria - 2006 végéig az osztrák állam nem adja el 25 százalékos hányadát
- Részvényenként 13,05 euró a Telekom Austria kibocsátása
- A mobilágazat segítette a Telekom Austriát
- A vártnál jobb eredmények a Telekom Austriánál
- Idén eladják a Telekom Austria 17 százalékát
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.