Új globális kkv-üzletág az SAP-nál
A kkv-szektorbeli jelenlét erősítése a folyamatos növekedés fontos mozgatórugója, és hangsúlyos stratégiai beruházási terület az SAP számára. Már jelenleg is kkv-k teszik ki a cég ügyfélkörének 65 százalékát, amely határozott lépésekkel igyekszik tovább bővíteni részesedését ebben a szegmensben: új értékesítési csatornákat épít ki és a világ legnagyobb portfólióját hozza létre kimondottan a kis- és középvállalatok piaci, ágazati és erőforrásigényeire szabott vállalatirányítási szoftverekből. Új pozíciójában Klaey a globális, illetve regionális vezetőséggel és értékesítési szervezettel együtt munkálkodik az SAP kkv-kal kapcsolatos feladatok megvalósításának felgyorsításán, például az integrált értékesítési stratégia kidolgozásán, a közvetlen és közvetett értékesítési csatornák célzott programjainak elindításán, valamint kkv-vonatkozású ügyfél-kiszolgálási és marketinginnovációk bevezetésén.
Klaey 2002 januárjától az SAP Asia Pacific vezérigazgatójaként a cég operatív működését irányította az ázsiai és csendes-óceáni térségben, kiépítette a helyi vezetői csapatot és jelentősen továbbfejlesztette az SAP üzleti tevékenységét a régió különféle piacain.
Korábban Klaey az SAP UK Limited ügyvezető igazgatójaként sikeresen növelte az SAP részesedését az Egyesült Királyság, Írország és Afrika piacain. Ezt megelőzően az SAP svájci leányvállalatánál töltött be különféle értékesítési és vezetői pozíciókat. Klaey 1996-ban csatlakozott az SAP csapatához, és két évtizedes tapasztalattal rendelkezik az IT-ágazatban. Tanulmányait Svájcban végezte, gépészmérnöki és üzleti diplomával rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.