Xerox Magyarország: új ügyvezető igazgató
Anton Borodikhin szerint hazánkban is egyre nagyobb igény mutatkozik a színes nyomtatás és másolás iránt, és a korábbi tintasugaras technológiát ma már a vevők jobb minőséget produkáló, olcsóbban működtethető, és egyre kedvezőbb áron megvásárolható lézerberendezésekre cserélik. Továbbra is egyre nagyobb igény mutatkozik a több tevékenységet (nyomtatást, másolást, faxolást, szkennelést) akár egyszerre is elvégző multifunkciós rendszerek iránt.
„A Xerox Magyarország Kft. idén 15 új berendezést mutatott be, amellyel sikerült megerősíteni pozícióját az irodatechnikai és nyomdaipari termékek piacán.”- nyilatkozta az új ügyvezető, Anton Borodikhin.
2006-ban a legsikeresebb üzletág a szolgáltatások területe volt. Számos új ügyfél, számára nyújt a Xerox tanácsadást arra vonatkozóan, hogyan optimalizálják gépparkjukat hely és költségtakarékos berendezésekkel, hatékony munkafolyamatokkal. A vállalat ezen üzletága foglalkozik az ügyfelek hálózati dokumentum-archívumainak kiépítésével, lehetővé teszi a vállalaton belüli nyomdák vagy postakezelők kialakítását, illetve internetes folyamatokat fejleszt. „Jelenleg mintegy 1200 berendezést működtetünk ügyfeleinknél az ország egész területén. Ezen a dinamikusan fejlődő piacon a vállalat vezető pozíciót tölt be, köszönhetően több mint tíz éves magyarországi tapasztalatának, csúcstechnológiájának, ügyfélcentrikus kiszolgálásának, valamint a nemzetközi gyakorlatok sikeres honosításának.”
Anton Borodikhin célja, hogy irányítása mellett a közel 200 főt foglalkoztató magyarországi vállalat további sikereket érjen el a dokumentumkezelési piac minden szegmensében. Az új ügyvezető kiemelt feladatának tekinti a Xerox regionális stratégiai céljainak megvalósítását, a vevői és ügyfél-elégedettség növelését, a munkavállalók motiváltságának és elkötelezettségének erősítését. A Xerox Magyarország Kft. jövőre ismét bevételeinek kétszámjegyű növelését tűzte ki célul.
Kapcsolódó cikkek
- Környezettudatos Xerox
- Vásárlók és készüléktulajdonosok: a Xerox válaszol
- Vezeték nélküli színes iroda
- A TEVA a Xeroxhoz helyezte ki dokumentumkezelését
- Vezetőváltás a Xerox nyomdaipari üzletágánál
- Új termék- és marketingmenedzser a Xerox irodai termékek üzletágánál
- Új üzletágvezető a Xeroxnál
- Új asztali multifunkciós berendezés a Xeroxtól
- A Démász a Xeroxszal optimalizálta gépparkját
- A PricewaterhouseCoopers is Xeroxszal nyomtat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.