Informatika a közüzemi és energiaszektorban
- Tom Schwieters, VP, regionális igazgató CEE, IDC Magyarországi Kft.: A közép-európai közüzemi szektor átalakulása és annak informatikai vonatkozásai
- Magos Dorottya, Energetikai vállalatok üzletág - menedzser, Accenture Magyarország: “Eső előtt köpönyeg” - Informatikai kihívások a magyar energetikai vállalatoknál
- Eric Straalman, térinformatikai termékek értékesítési vezetője, EMEA, Autodesk: Az Autodesk válasza az infrastruktúra tervezés és nyilvántartás időszerű kérdéseire
- Csendes Balázs, üzletág igazgató, Unisys Magyarország: Árbevétel biztosítás az informatika segítségével a közművállalatoknál
- Szarka Attila, Systems Engineer Hungary and SEE, APC Kereskedelmi Képviselet: Változóban az adatközpontok világa: előretörőben a virtualizáció és terjed a Blade-technológia, egyre nagyobb probléma a hűtés
- Benke Gábor, ÁRTEMISZ Műszaki Információs Rendszer projekt vezető, DÉMÁSZ Zrt.: Hálózati üzemirányítási rendszer átalakítása
- Zsebők Lajos, kommunikációs és minőségfejlesztési főmérnök, Fejérvíz Zrt.: Számlázási és ügyfélszolgálati rendszer megújítása a FEJÉRVÍZ ZRT-nél
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.