Intelligens stadion az Arsenálnál
„Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy a beléptetőkapuk felmondják a szolgálatot meccsnapon, és mi ne tudjunk a problémáról előre, vagy legalább rögtön a hiba fellépése után” – magyarázza Paul Farmer, az Arsenal informatikai vezetője. „A CA IT-üzemeltetési szoftverével még azelőtt azonosítani tudjuk a problémákat, hogy leállna a szolgáltatás, vagy ha mégis hiba lép fel, gyors reakcióval azonnal el tudjuk hárítani azt, illetve át tudunk állni a tartalékrendszerre.”
Az Arsenal a Unicenter Network and Systems Management, a Unicenter Service Level Management és a Unicenter Management Portal megoldásokat vásárolta meg. Ezekkel a szoftverekkel a klub figyelni és elemezni tudja létesítménye IT-teljesítményét és részletesebb felügyeleti információkat tud szolgáltatni az IT-infrastruktúráról. Az Arsenal FC már korábban telepítette a CA néhány termékét az infrastruktúra és a kritikus (mission critical) adatok megbízhatóságának és rendelkezésre állásának javítására, valamint a 200-nál is több felhasználói munkaállomás biztonságának fenntartására. E termékek közé tartozik a Unicenter Asset Management és az e-mail rendszer felügyeletét végző CA Message Manager.
- Az Arsenal 1886-ban jött létre, amikor a Woolwich Arsenal fegyvergyár munkásainak egy csoportja elhatározta, hogy futballcsapatot alapít. A Royal Arsenal név felvétele előtt a klub a Dial Square néven működött. 1891-ben a klub professzionális sportegyesületté alakult és Woolwich Arsenalra változtatta nevét. 1893-ban csatlakozott a futball-ligához. A következő 100 évben az Arsenal fantasztikus eredményeket ért el: tizenháromszor nyerte meg a bajnokságot, tízszer az FA Kupát, kétszer a Liga Kupát és egy-egy alkalommal az Európai Kupagyőztesek Kupáját és a Vásárvárosok Kupáját.
Az Arsenal története fontos mérföldkövéhez érkezett az idén, amikor átköltözött az elmúlt 93 évben otthonául szolgáló Highbury Stadionból a modern, 60 ezer férőhelyes Emirates Stadionba. Az új létesítmény négy szintből áll: az alsó és a felső szint 51 ezer fő befogadására képes, ezen kívül van egy vállalati VIP páholyszint és egy exkluzív klub VIP-szint, együtt 9000 férőhellyel. A bővítés, valamint a páholy- és klub-szintek bevezetése jelentősen megnöveli a meccsekből származó bevételt és hozzájárul a klub tartós sikeréhez. Az Emirates a világ legfejlettebb és legnagyobb jegyárbevételt generáló futballklub-stadionja, amely újfent megerősíti a világ vezető sportklubjai közt számon tartott Arsenal pozícióját – a futball világában éppúgy, mint azon kívül.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
- GPS-es futócipők vészjelző gombbal
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Folytatódik a Pannon és a Magyar Kézilabda Szövetség együttműködése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.