MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
A MS Dynamics NAV-hoz való, kisebb ügyviteli rendszernek megfelelő Revolution-hozzáfejlesztés révén főleg az 1 milliárd forint éves árbevétel fölötti építőipari vállalatok találhatnak speciális problémáikra vállalatirányítási rendszer megoldást. A rendszer, plusz hozzáfejlesztési megoldás (likviditástervezés és kontrolling), plusz szervezés együttes ára 10 millió forinttól indul. Az első referenciák: SCD Holding, Narva Építő. A Prím Online kérdésére, hogy az előkészítés, szervezés és eladás funkciókon kívül még mit vállal a cég, a válasz: a hazai építőiparban ismert gyengébb IT-ellátottság miatt a Revolution a megoldással összefüggő oktatási feladatokat is vállal. Elsősorban azokat a hazai építőipari vállalatokat célozzák meg, amelyek már rendelkeznek valamilyen professzionális gyártótól származó, vagy saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerrel.
A Revolution Likviditástervezés és kontrolling modulja a Microsoft Dynamics NAV kis- és középvállalatok számára készült vállalatirányítási rendszeréhez készült, amely már önmagában is átfogó megoldást nyújt a pénzügyi folyamatok, az ügyfélkezelés és az elosztási csatornák folyamatainak optimalizálására. Az iparági vertikumok speciális igényeit lefedő megoldások ráépülnek a vállalatirányítási rendszer széleskörű alapfunkcióira, azokkal szorosan integrálva működnek. Ilyen speciális megoldást fejlesztett ki a Revolution, amely számos cég számára nyújt más vállalatirányítási rendszerekben nem elérhető funkciókat. A Revolution szerint az építőipari cégek könnyen javíthatják versenyképességüket vállalatirányítási rendszerek bevezetésével. A bevezetés azonban csak akkor vezet valós eredményre, ha az a hagyományos vállalatirányítási feladatokon kívül figyelembe veszi az iparágra jellemző sokszor szélsőséges feltételeket. A napjainkban használt ERP rendszerek nem kezelik azokat a problémákat, amelyekkel az építőipari beruházó, generálkivitelező és a holding formában működő cégek nap mint nap szembenéznek. Így többek között nem képesek több nagyértékű, hosszú távú projekt egy időben való kezelésére, nem jelzik előre a likviditási nehézségeket, nem felkészítettek nagy értékű hitelek kezelésére. Holdingvállalatok esetén nem alkalmasak a különböző működési területek, projektcégek tevékenységének, pénzügyi műveleteinek összehangolása, és szintén nem képesek speciális pénzügyi műveletek (bankgarancia, garanciális visszatartás etc.) kezelésére. Az általános ERP rendszerek szintén nem képesek különböző iparági specialitásokat egy rendszeren belül kezelni, a terveket akár projektszintre lebontani, valamint a vállalatok közötti kapcsolatokat kezelni, holott ezek az igények alapvetők egy holdingvállalat számára.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.