RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
„Magyarországon jelenleg közel 60 JD Edwards-ot használó ügyfelünk van, és folyamatos az érdeklődés újabb cégek részéről. Most, hogy a RIS Kft. révén a termék mellé teljes körű szolgáltatást tudunk kínálni, még jobb esélyünk van a JD Edwards felhasználók számának lendületes növelésére” – mondta Major Gábor, az Oracle alkalmazás üzletágvezetője.
A RIS Kft. munkatársai tíz éves tapasztalattal rendelkeznek a JDE üzemeltetés területén, amelyet alapvetően a MAL Zrt. hét telephelyen 200 felhasználóval működő JD Edwards vállalatirányítási rendszerének – pénzügy, logisztika, termelésirányítás modulok – támogatása során sajátítottak el. Tevékenységi körükbe tartozik a megvalósíthatósági tanulmány készítése, a rendszer implementálása, bevezetése, testre szabása, egyedi fejlesztési igények megoldása, rendszerüzemeltetés akár az ügyfél akár a RIS Kft. infrastruktúráján. Ezenkívül felkészültek a JDE tranzakciós- és Siebel Business Analytics üzleti intelligencia rendszer összekapcsolására a vezetői információs igények gyors és látványos kiszolgálása érdekében.
„Úgy vélem új szolgáltatásunk érdeklődésre tarthat számot a 5-100 milliárd Ft közötti árbevételű cégeknél, elsősorban a ráfordítások jó tervezhetősége miatt, de nem zárom ki azon nagyvállalatokat sem, ahol a fő üzleti tevékenységet előtérbe helyezve a szolgáltatást végző területek kiszervezésében gondolkodnak.” – mondta Léber Zoltán, a RIS Kft. ügyvezető igazgatója.
A megcélzott középvállalati szegmens az informatikai fejlesztések során gyakran szembesül finanszírozási nehézségekkel, amelyre a RIS Kft. által biztosított outsourcing konstrukciók megoldást nyújthatnak. A cég lehetőséget biztosít teljes körű kiszervezésre, amelynek keretében az infrastruktúrát – hardver, alapszoftver, alkalmazói rendszer – nem kell megvásárolni, hanem bérleti konstrukcióban vehető igénybe, továbbá az üzemeltetést is – szolgáltatási díj ellenében – a RIS Kft. szakemberei látják el. Az outsourcing egy másik változatában a megrendelő eszközein fut az alkalmazás, és csak az üzemeltetés a külső szakemberek feladata. A teljes körű outsourcing előnye, hogy nincs egyszeri jelentős beruházási költség és a szükséges ráfordítások jól tervezhetők, mivel a futamidő alatt egyenletesen oszlanak meg. Az üzemeltetés kiszervezésének előnye abban rejlik, hogy minden területen a mindenkor szükséges szakértelmet biztosítja a szolgáltató, így a megbízónál nem kell kiépíteni és fenntartani az emberi erőforrásokat.
Mindemellett lehetőség van „alkalmazói közösségek” létrehozására is, amikor iparágon belüli azonos, vagy hasonló profilú vállalkozások együttesen veszik igénybe a szolgáltatást. Ebben az esetben a költségek alacsonyabbak, mintha mindenki külön-külön alakítaná ki a saját megoldását. Az adatokhoz való illetéktelen hozzáférést, a fejlett jogosultsági szint beállítási lehetőség kizárja.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.