Stratus hibatűrő rendszerek kétmagos Intel Xeon processzorokkal
Az új Intel processzor alapú szerverek modellektől, illetve konfigurációktól, valamint a terheléstől függően maximum 60 százalékkal nagyobb számítási és 100 százalékkal nagyobb I/O teljesítményt kínálnak, mint a korábbi V sorozatú modellek. A Stratus V sorozatú hibatűrő modellek kiváló megoldást jelentenek a legkritikusabb megoldásokhoz.
A Stratus a V-sorozatot első tagjait 2004.-ben jelentette be. Most az egy-utas 250 modellt és a két-utas 300 modellt (egymagos Intel Xeon processzorokkal), valamint a két-utas 500 modellt (2,8GHz-es, kétmagos Intel lapkákkal) vezette be. A Stratus korábban a W-sorozatú rendszerekben már használt kétmagos Intel processzorokat.
A V-sorozat támogatja az új Stratus tároló opciókat és felhasználóknak többszörözött logikát, hűtést és forrócserés tápegységet kínál hibatűrő adatfeldolgozással.
A V-sorozatú rendszerek nagyobb teljesítményt szállítanak alacsonyabb áron, mint a Straus ’high-end’ Continum rendszerek, amelyek a VOS és a HP-UX (HP Unix OS) operációs rendszerek felügyelete alatt futnak. Ez lehetővé teszi a gyors és egyszerű áttérést az utóbbiakról az előbbiekre.
A V System sorozat új modelljei már kaphatók, áruk a felhasználó által rendelt konfiguráció nagyságától függ.
Kapcsolódó cikkek
- Sun pengeszerverek Intel processzorokkal
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Következő generációs Unisys szerverek többmagos Intel processzorokkal
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Következő generációs IBM Unix szerverek kedden
- Első IBM Power6 tesztek
- Új Intel szerver-processzorok és árcsökkentés
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.