Az Index.hu-é lett a C-Travel.hu többségi tulajdona
A 2003-ban indult utazási weboldal elsősorban belföldi szállásfoglalási oldalként üzemelt, azonban a 2006-ban végrehajtott szolgáltatásbővítés és fejlesztések eredményeképpen az oldalon egyre nagyobb számban találhatóak meg külföldi utazási ajánlatok is.
Erdős Ákos, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója az MTI érdeklődésére elmondta: a vételárat üzleti titokként kezelik. A társaság az idén várhatóan mintegy 90 millió forint árbevételt ér el, ami duplája a 2005. évinek. Jövőre pedig - az Index.hu nagy látogatottságára számítva - mintegy 150 millió forintot várnak. Bevételük 90 százaléka belföldről származik.
A 3 millió forint jegyzett tőkéjű kft. a 3 csillag feletti magyar szállodaláncok ajánlatait kínálja honlapján, jövőre jobban nyitnak a külföldi szállodák felé.
Erdős Ákos utalt arra, hogy ez év végére a C-Travel.hu látogatottsága napi 5000 egyedi látogató és 50 000 oldalletöltés körül alakult. Havonta több mint 2.500 ajánlatkérés fut át a szállásfoglalási rendszeren, amely az oldalon hirdető 250 szolgáltató között oszlik meg. Ezek 60 százaléka szállásfoglalással végződik.
Kapcsolódó cikkek
- Pont ahol lenni kell
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- Egyre több turista is szeretné használni az internetet
- Kárpátalja a világhálón
- Természetjáró.hu a red-starstól
- Reagálások az Index "OM-tender: kettőt fizet egyet kap" cikkére
- GILBOA utazási irodai ügyviteli rendszer Magyarországon is
- Hotspotok nyaralóhelyeken - Európában és azon túl
- Új utazási portál
- Hova utazik a magyar internetező?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.