Novell Access Manager 3: a hozzáférés-kezelési megoldás új változata
A Gartner „Magic Quadrant for Web Access Management, 2H06” elemzésében a piaci szereplőket elképzeléseik, illetve azokkal kapcsolatos megvalósítási képességük alapján értékelte, majd az eredményeiknek megfelelően osztályozta őket. Ez alapján a vállalatok lehetnek vezetők (Leaders), követők (Challengers), látnokok (Visionaries) és résjátékosok (Niche Players). A Gartner szerint a vezető kategória szereplői olyan vállalatok, melyek ismerik a piaci viszonyokat, jelenleg jól teljesítenek, és megoldásaik folyamatos fejlesztése révén meg is tudják őrizni vezető pozíciójukat ezen a területen. A tanulmány a Novellt egyértelműen a vezető vállalatok körébe sorolja és kiemeli, hogy a Novell az Access Manager 3-as verziójának megjelentetésével nagyot lépett előre a webes-hozzáférés-kezelés területén.
„Minden vállalatnak, amelynek szabályozásoknak vagy kormányzati előírásoknak kell megfelelnie, összetett hozzáférés-kezelési megközelítésre van szüksége” – mondta Kent Erickson, a Novell alelnöke és a személyazonosság- és biztonságkezelésért felelős vezérigazgatója. „A Novell Access Manager 3 segítségével nem csupán erősebbé válik a biztonsági szabályozás a tágabb értelemben vett vállalati környezetben, vagyis a partnerek és ügyfelek számára is, hanem leegyszerűsíthető a hozzáférés és növelhető a termelékenység, ezzel együtt pedig idő és pénz takarítható meg” – tette hozzá Erickson.
A Novell Access Manager 3 előnyei:
ˇ Hozzáférés kockázatok nélkül – biztonságos, problémamentes hozzáférést biztosít a webes és vállalati alkalmazásokhoz a felhasználóknak, a vállalatban betöltött szerepkörük vagy előre meghatározott igényeik alapján.
ˇ Megfelelés a szabályozásoknak – olyan jelentéseket generál, amelyek részletesen tartalmazzák a hálózati hozzáférési eseményeket, például azt, hogy ki hitelesítette magát egy adott erőforrás használatához annak elérése során.
ˇ Központosított adminisztráció – nincs szükség több különálló adminisztrációs eszközre, így csökkenthető a felhasználói hozzáférések kezeléséhez szükséges idő és költség.
ˇ Leegyszerűsített, összevont személyazonosság-kezelési megoldás és hozzáférés-kiosztás – kihasználja a vezető iparági szabványok, például az SAML és a Liberty Alliance protokollok előnyeit, és lehetővé teszi az alkalmazások számára az összevont megoldás használatát a tartalom módosítása vagy új szoftverek webszerverre történő telepítése nélkül.
A Novell Access Manager 3 egypontos webes beléptetéssel és problémamentes távoli hozzáféréssel nyújt egyedülálló megoldást a vállalati biztonság és hozzáférés-kezelés problémáira. Az új verzió teljes mértékben integrálja a szabványokon alapuló személyazonosság-kezelés megoldásait, így lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a személyazonossághoz kapcsolódódó információikat a szervezeti és technikai kereteken belül biztonságosan osszák meg. Emellett a Novell Access Manager 3 innovatív megközelítést biztosít az integrált megoldások telepítésének leegyszerűsítésére, mivel képes dinamikusan fordítani a személyazonosság-kezelési szabványok között, például a Liberty Alliance és a Security Assertion Markup Language (SAML) között is. A Novell Access Manager 3 tartalmaz egy integrált, kliens használatát nem igénylő Secure Sockets Layer virtuális magánhálózatot (SSLVPN) is, amely lehetővé teszi a gördülékeny hozzáférés-kezelést és a szerep alapú hitelesítést a háttéralkalmazások felé. A termék a többfaktoros hitelesítés, az adattitkosítás, a kifinomult hozzáférés-kezelés, a szerep alapú hozzáférés-vezérlés és a vállalati hozzáférési irányelvek skálázható érvényesítése terén további fejlesztéseket tartalmaz.
A Novell Access Manager a Novell díjnyertes személyazonosság- és biztonságkezelési termékcsaládjának vezető terméke. A termék új verziója a Novell Identity Manager szoftvert és a vállalat piacvezető biztonságos információ- és eseménykezelési megoldását, a SentinelTM terméket webes hozzáférés-kezeléssel egészíti ki. A Novell biztonsággal és személyazonosság-kezeléssel kapcsolatos megoldásairól további információt a http://www.novell.com/solutions/securityandidentity címen talál.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
- Népszerűek a Novell többplatformos adatközpont-felügyeleti megoldásai
- Új SUSE Linux Enterprise Thin Client megoldás
- A Novell bemutatta legújabb nyílt vállalati megoldásait a BrainShare 2007 konferencián
- Novell Open Workgroup Suite: további előnyöket kínál az ügyfeleknek
- Automatizált munkaállomás-felügyeleti megoldás a Novelltől Microsoft hálózatokhoz
- A HSBC bank is kihasználja a Novell-Microsoft megállapodás előnyeit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.