Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel

forrás Prim Online, 2007. január 18. 10:46
A rEVOLUTION Software a felhasználói tapasztalatokra alapozva az idei évtől kizárólag terméktámogatással együtt árulja a népszerű Iroda Sorozat számlázóprogramokat is, így az év során több alkalommal megjelenő frissítésekhez a felhasználók mindig automatikusan hozzájutnak, és általuk az új jogszabályoknak megfelelően állíthatják ki számláikat. Emellett a telefonos ügyfélszolgálatot is igénybe vehetik az egész év során. A változtatás bevezetését a rEVOLUTION azon gyakorlati tapasztalata indokolja, amely szerint a vevők a szoftverek vásárlásakor nem tartják fontosnak e kiegészítő lehetőségeket, utólag azonban nagy részüknél komoly problémák adódnak a helpdesk szolgáltatásról való lemondás következtében pontatlanul kiállított számlákból.
A gazdálkodó szervezetek működését érintő számos jogszabályi változás rendszeresen érinti a számlakibocsátás és számlakezelés módját, így ezeket a számlákat kiállító cégeknek folyamatosan követniük kell. Az APEH például január első napjaiban épp a számítógéppel kiállított számlák sztornírozásáról és a sztornírozás esetén szükséges önellenőrzésről adott ki friss információkat, és a következő időszakban is számos olyan változás várható, amelyek követésének elmulasztása nemcsak többletmunkát, hanem akár büntetést is maga után vonhat. Az Iroda Sorozat frissítései folyamatosan követik az új jogszabályokat, így a felhasználók mindenkor biztosak lehetnek abban, hogy a törvényeknek megfelelően járnak el számláik kiállításakor.

A szoftverekhez járó terméktámogatás a vevőnek nem jelent többletköltséget a vásárláskor, hiszen az első évben ingyenesen vehető igénybe, majd újabb egy évre térítés ellenében meg hosszabbítható. A rEVOLUTION korábban is támogatta új ügyfeleit ingyenes segítségnyújtással, most ezt a szolgáltatását bővítette ki egyéves időszakra, kiegészítve az ingyenesen elérhető frissítésekkel, hibajavításokkal és új funkciókkal.

A terméktámogatással járó fontos szolgáltatás a helpdesk, amelyet a felhasználók a vásárláskor gyakran szükségtelennek ítélnek meg. Azonban a szoftverek alkalmazása közben számos olyan előre nem látható – de a tapasztalatok szerint mindennapos – problémával találkoznak, amelyek megoldásához a szoftverek alapos ismeretére van szükség. Jellemzően ilyen probléma, amikor a számlázószoftvert egy új számítógépre szeretnék átvinni, egy másik gépen tárolt adatokat akarnak áttölteni, vagy éppen archíválni szeretnék adataikat. Az évnyitáskor is számos ügyfélnek akad problémája például a zárás elkészítésével vagy az adatbázis és a raktárkészlet lenullázásával. Szintén gyakran merülnek fel kérdések az olyan ritkábban használt funkciók kapcsán, mint például a számla-kiegyenlítések rögzítése és követése.

A terméktámogatással a cégek természetesen birtokába jutnak a szoftverek folyamatos fejlesztésével megjelenő új funkcióknak is. Legutóbb például a rEVOLUTION számlázóprogramjai a házipénztár modullal bővültek, amely jelenleg is igen aktuális az osztalékadó-számítás miatt. A házipénztár modulba újonnan fejlesztett kimutatás alapján kiszámíthatja a 2007. február 6-ig megállapított és kifizethető kedvezményes adózású osztalék meghatározásához szükséges két mutatót (az átlagos napi készpénz záróegyenleget és az átlagos napi készpénzforgalom értékét).

A terméktámogatás rendszerhez természetesen a már meglévő ügyfelek is tudnak csatlakozni. A terméktámogatás szolgáltatásai mellett ők ráadásként olyan korábban fejlesztett funkciókhoz is hozzájutnak, mint például a külföldi értékesítéshez szükséges export sablonok vagy a jóváíró számla, amivel egyszerűen lehet korrigálni a korábban kiszámlázott mennyiségi vagy értékkülönbségeket, hogy a készlet mindig az aktuális mennyiséget mutassa.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01