Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
A Pannon a legnagyobb mobilszélessávú lefedettséggel rendelkező szolgáltató lett. Mindenütt, ahol a Pannon jelen van, ott 100%-os az EDGE-lefedettség, az UMTS 43 településen van kiépítve (Budapesten és környékén, megyeszékhelyeken és egy-két balatoni területen). A HSDPA kiépítése Budapesten folyamatban van. A Pannon hálózatában a készülékek 80%-a GPRS, az előfizetők 20%-át pedig kielégítik EDGE-el (ezen belül az UMTS arány 1,63%, a HSDPA arány 0,09%). Az idei tervek között szerepel Budapesten a 60% feletti 3G penetráció elérése, és annak biztosítása, hogy ahol Pannon 3G hálózat létezik, ott a HSDPA szolgáltatást is megvalósítsák.
Kérdésünkre válaszolva Fredheim elmondta, hogy a múlt évben a 224 ezer új felhasználó kiugró arányban egyik Pannon csomagot sem preferálta a többivel szemben, ugyanakkor a consumer piacon a családi ún. zárt felhasználói csoport szerződések (számlás előfizetések) igen népszerűek voltak. Növekedés volt a MobiTrend felhasználása terén is.
Az idei alkalmazási tervek között Huzlicska megemlítette a mobilinternetet, mobiltévét, tartalomletöltést és a mobilos navigációt. A PC-kampány további erősítése céljából is egyre vonzóbb mobilcsomagok megjelenésére lehet ez évben számítani. Komoly növekedés váható a folyamatosan zajló ipari célú mobilfejlesztések terén is.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
- Pannon: 143 milliárd bevétel, több előfizető
- Távozik a Pannon vállalati kommunikációs igazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.