Synergon: hatékonyabb működés várható 2007-ben
Ákos György, a cég vezérigazgatója szerint a vállalat - nevével ellentétben - pont az üzletágak közötti szinergiákat nem használta ki eddig megfelelően, ezen kell erősíteni.
Az elsősorban rendszerintegrációval foglalkozó vállalat a jövőben egyre inkább olyan komplex projektekre kíván fókuszálni, amelyek minél magasabb hozzáadott értéket képviselnek - hangoztatta Ákos György. Hozzáfűzte: az átvilágítás során kiderült, hogy a vállalaton belüli belső szakmai tudást a cég nem megfelelően kamatoztatta.
Ákos György újságírói kérdésre válaszolva közölte: az átvilágítást követő struktúraváltás során nincs szó arról, hogy leányvállalatoktól szabadulnának meg.
A vezérigazgató a lehetséges akvizíciókról annyit mondott, hogy a Synergon továbbra is egy magyar tulajdonú regionális vállalat, ennek megfelelően pedig folyamatosan "nézelődnek a régióban". Hangoztatta, hogy csak olyan cégek jöhetnek szóba, amelyek a vállalati struktúrába illeszkedve a szinergiát növelik.
Ákos György kitért arra is, hogy a kis- és közepes vállalatok felé a jövőben az eddigiektől eltérően kell közelíteni. Amíg korábban minden eset egyedinek számított, addig mostantól hatékonyabban, egységes rendszerben kell kezelni az ilyen projekteket.
A cég szerdai közlése szerint a Synergon Informatika Nyrt.-nek tavaly 866,5 millió forint adózás utáni vesztesége volt, szemben az egy évvel korábbi 487,5 millió forint nyereséggel. A veszteséget az okozta főként, hogy tavaly több mint 1 milliárd forint egyszeri költség merült fel.
A nem auditált, konszolidált, nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány (IFRS) szerint összeállított adatok alapján a Synergon 2006-ban 21,677 milliárd forint árbevételt ért el, 11 százalékkal többet az előző évinél.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- A Synergon megújította Cisco minősítéseit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.
Újra a Magyar Telekom szektorának legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.