Az IDC tovább bővítette kutatási termékei és az általuk lefedett területek körét
Az ágazatspecifikus kutatások körének bővítése érdekében az IDC 40 millió dolláros beruházással Industry Insights néven külön cégcsaládot hoz létre és továbbfejleszti Vertical Views kutatásait. Az Industry Insights cégek célzott iparági kutatásokat végeznek, mélyrehatóan vizsgálják az ágazatspecifikus üzleti problémákat, és elemzéseket készítenek a különféle ágazatok IT használati szokásairól. Az IDC 2006-ban megalapította a Government Insights nevű vállalatot, és az EPRI Solutions Market Intelligence divíziójának megvásárlásával bővítette az Energy Insights cég képességeit. A Financial Insights, Health Industry Insights és Manufacturing Insights nevet viselő cégekkel együtt jelenleg öttagú Industry Insights család ügyfeleinek száma meghaladja a négyszázat, éves árbevétele pedig több mint 40 százalékkal növekedett 2006-ban.
Az IDC Vertical Views kutatásainak továbbfejlesztésével az ügyfelek részletesebb képet kaphatnak 17 vertikum technológiai ráfordításainak és vásárlói magatartásának alakulásáról, az új kutatások révén pedig 1800 USA-beli vállalat IT költési szokásaiba is bepillanthatnak.
Az elmúlt év során az IDC kibővítette kutatásai körét a főbb technológiai piacokon. Új negyedéves globális piaci elemzéseket (Worldwide Quarterly Tracker) vezetett be például a nagyvállalati hálózatok, a fotónyomtatók és a monitorok kategóriájában. A cég emellett jelentősen továbbfejlesztette a digitális piacot és az új médiaszegmenseket lefedő kutatásait, különös tekintettel a „keresés” és a „média/szórakoztatás” kategóriákra.
Fontos növekedési területnek számított tavaly az IDC-n belül a konferencia-üzletág, amelynek 60-nál több országban megrendezett 300 rendezvényét több mint 45 ezer technológiai ügyfél és vezető látogatta. 2006-ban az IDC sikerrel rendezte meg az USA-ban az IT Forum & Expo konferenciát, és 2007-ben Párizsból Berlinbe készül áthelyezni a European IT Forum rendezvényt, amely az idén Europe ICT Forum néven az informatika és a távközlés konvergenciájával foglalkozik.
A 2006-os naptári évben a vállalat globális árbevétele elérte a 297 millió dollárt, ami 12 százalékos növekedést jelent 2005-höz képest.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.