Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
forrás Prim Online, 2007. március 1. 15:31
Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója a márkabolt hivatalos megnyitóján jelentette be, hogy a Vodafone Magyarország 1 millió forinttal támogatja a debreceni paneltűz károsultjait.
A márkaboltok új belső kialakítása tükrözi a Vodafone megbízhatóságát és dinamizmusát. A saját tulajdonú országos hálózat átalakításának első állomása Debrecen, ahol a több mint kétmillió ügyféllel rendelkező szolgáltató március 1-jétől várja látogatóit.
Az új üzletek kialakításában fontos szerepet kapott a Vodafone Csoport felmérése és tapasztalata. A nemzetközi kutatás szerint a márkaüzletekbe látogatók egy része vásárlási szándékkal érkezik, míg mások érdeklődnek, információt vagy szolgáltatást kérnek. A különböző igényekkel érkező látogatók kiszolgálását segíti az új berendezés, amely megkönnyíti az eligazodást. A felmérés szerint előfordul, hogy a leendő illetve a már meglévő ügyfeleknek várakozniuk kell. A várakozási idő hasznos és informatív eltöltését szolgálják az interaktív megoldások, a mobiltelefonok kipróbálásának lehetősége, a Vodafone live! oldalainak böngészése, a megújuló és egyre bővülő termékek és szolgáltatások egész sorának valódi megtapasztalása.
A Vodafone ügyfélközpontú gondolkodását jelzi a Vodafone ügyfelei számára elérhető Online Ügyfélszolgálati terminál is. A saját tulajdonú márkaboltokban elhelyezett készülék segítségével kényelmesebbé és gyorsabbá vált az ügyintézés, hiszen az előfizetők az Online Ügyfélszolgálaton keresztül kezelhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például, válthatnak tarifacsomagot, megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.
A márkaboltok új belső kialakítása tükrözi a Vodafone megbízhatóságát és dinamizmusát. A saját tulajdonú országos hálózat átalakításának első állomása Debrecen, ahol a több mint kétmillió ügyféllel rendelkező szolgáltató március 1-jétől várja látogatóit.
Az új üzletek kialakításában fontos szerepet kapott a Vodafone Csoport felmérése és tapasztalata. A nemzetközi kutatás szerint a márkaüzletekbe látogatók egy része vásárlási szándékkal érkezik, míg mások érdeklődnek, információt vagy szolgáltatást kérnek. A különböző igényekkel érkező látogatók kiszolgálását segíti az új berendezés, amely megkönnyíti az eligazodást. A felmérés szerint előfordul, hogy a leendő illetve a már meglévő ügyfeleknek várakozniuk kell. A várakozási idő hasznos és informatív eltöltését szolgálják az interaktív megoldások, a mobiltelefonok kipróbálásának lehetősége, a Vodafone live! oldalainak böngészése, a megújuló és egyre bővülő termékek és szolgáltatások egész sorának valódi megtapasztalása.
A Vodafone ügyfélközpontú gondolkodását jelzi a Vodafone ügyfelei számára elérhető Online Ügyfélszolgálati terminál is. A saját tulajdonú márkaboltokban elhelyezett készülék segítségével kényelmesebbé és gyorsabbá vált az ügyintézés, hiszen az előfizetők az Online Ügyfélszolgálaton keresztül kezelhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például, válthatnak tarifacsomagot, megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- A Vodafone 60 százalékos költségmegtakarítást hoz a Malévnek
- Megduplázta nyereségét a Vodafone
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
- Vodafone-jubileum