Művészetek Palotája - Mirai: Második közös website
forrás Prim Online, 2007. március 4. 11:01
Friss arculatához új interaktív csatornát hozott létre a Művészetek Palotája, amelynek tervezésével és kivitelezésével ismét az Arcus Interactive Group tagját, a Mirai Interactive ügynökséget bízta meg. A nemzetközileg is elismert kulturális intézmény első, többszörösen díjnyertes weboldalát szintén a Mirai Interactive készítette, két éve. A Művészetek Palotájának programjait állítja a kommunikáció középpontjába az új, háromnyelvű website, amely az intézmény legfontosabb kommunikációs csatornájaként üzemel.
A Közép-Európában egyedülálló létesítmény, a Művészetek Palotája 2006-ban kezdte meg működését, jelentős nemzetközi figyelem kíséretében. 2005 végén választotta ki interaktív marketing-kommunikációs partnerét, így a Mirai Interactive már az új kulturális intézmény bevezetésében is közreműködött.
2007 elejére megszületett a Művészetek Palotája új arculata. Az ehhez hangolt, új weboldal az épületről a programokra helyezte át a hangsúlyt. Nemcsak szerkezetében és design-jában, hanem funkcionalitásában is megújult a website, többek között az előző oldal látogatóinak visszajelzései alapján. Keresőjében számos szempont szerint lehet szűrni a programokra, a kiemelt ajánlatok pedig az aloldalakon is megjelennek.
Az előző weboldalról – amely két rangos szakmai elismerést, Év Holnapja és eFestival díjat is elnyert – több funkció, például a „virtuális túra” is átkerült az új site-ra, de az épület bemutatásánál a jegyvásárlási lehetőgre került több hangsúly. Az online jegyrendelést a jegytérkép funkció is támogatja, amelynek segítségével a látogató ellenőrizheti, milyen rálátás nyílik a kiválasztott helyről a színpadra. Új funkciók még a nyitóoldai naptár, a Müpa Magazin, az Orgona, vagy a Hírlevél, amelyre műfajonként lehet feliratkozni. A port.hu a Művészetek Palotája tartalommenedzsment partnereként járul hozzá a tartalmak folyamatos frissítéséhez.
A hangsúlyozottan felhasználóbarát portál motorját az Arcus Interactive Group interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech készítette.
2007 elejére megszületett a Művészetek Palotája új arculata. Az ehhez hangolt, új weboldal az épületről a programokra helyezte át a hangsúlyt. Nemcsak szerkezetében és design-jában, hanem funkcionalitásában is megújult a website, többek között az előző oldal látogatóinak visszajelzései alapján. Keresőjében számos szempont szerint lehet szűrni a programokra, a kiemelt ajánlatok pedig az aloldalakon is megjelennek.
Az előző weboldalról – amely két rangos szakmai elismerést, Év Holnapja és eFestival díjat is elnyert – több funkció, például a „virtuális túra” is átkerült az új site-ra, de az épület bemutatásánál a jegyvásárlási lehetőgre került több hangsúly. Az online jegyrendelést a jegytérkép funkció is támogatja, amelynek segítségével a látogató ellenőrizheti, milyen rálátás nyílik a kiválasztott helyről a színpadra. Új funkciók még a nyitóoldai naptár, a Müpa Magazin, az Orgona, vagy a Hírlevél, amelyre műfajonként lehet feliratkozni. A port.hu a Művészetek Palotája tartalommenedzsment partnereként járul hozzá a tartalmak folyamatos frissítéséhez.
A hangsúlyozottan felhasználóbarát portál motorját az Arcus Interactive Group interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech készítette.
Kapcsolódó cikkek
- Leonardo pixelekre bontva
- Irodalmi hősök fantomképeken
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
- Megnyitotta virtuális múzeumát Valentino olasz divatcézár
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Jövőre is farag az inflációból a Vodafone
2024. 12. 21
Ezért olyan drága a dubaji csokoládé
2024. 12. 21