Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
A BEA Systems és a CA stratégiai megállapodást kötött, melynek célja a teljes vállalatra kiterjedő személyazonosság és hozzáférés-felügyelet egyszerűsítése és áramvonalasítása. A közös fejlesztésekkel – melyek egységesítik a felhasználó-felügyeleti és SOA infrastruktúrát, valamint az egypontos webes bejelentkezést – csökkenthetők az informatikai költségek és javítható a teljesítmény.
A szövetség célja a BEA AquaLogic és WebLogic termékcsaládjainak integrációja a CA személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti (identitiy and access management – IAM) technológiáival, elsősorban a SiteMinder és az Identity Manager termékekkel. Ennek érdekében a CA a jövőben a BEA díjnyertes WebLogic Serverét használja IAM alkalmazásszerverként.
A cégek a közeljövőben számos teszttel és ellenőrzéssel finomítják megoldásaikat a szorosabb integráció érdekében. A megállapodás értelmében a BEA és a CA elsősorban az alábbi területekre koncentrál:
- Tervezés és fejlesztés – A két cég tervezi a CA SiteMinder, illetve a BEA WebLogic és AquaLogic technológiái közötti integráció ellenőrzését és tovább javítását, valamint szoros együttműködést a személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti szabványok terén.
- Terjesztés – A CA Identity Manager vásárlói a jövőben megkapják az ajánlott alkalmazásszerver, a WebLogic Server Premium Edition licencét is.
- Marketing – A cégek marketing- és értékesítési programokat dolgoznak ki, amelyek hangsúlyozzák a közös megoldások értékét a meglévő és potenciális vásárlók felé, és egyesítik erejüket az új ügyfelek megszerzése terén.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco és a 3TS kockázati tőkealapot indít Kelet-Közép-Európában
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
- Humán erőforrás szolgáltató központot nyitott a Nokia Komáromban
- A DivX megveszi a H.264-et fejlesztő MainConceptet
- A legjobb hazai vállalati weboldal
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Autodesk felvásárolja a Hanna Strategies vállalatot
- Két új négymagos HP munkaállomás
- Új vezető az Allied Telesis-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.