Lezárult a Bookline Nyrt. részvényeire tett vételi ajánlat
Az értékesítés során 485.637 darab részvényt ajánlottak fel, az ár részvényenként 905 forint, a felajánlott részvényekért fizetendő összeg 439 501 485 forint. A teljesítés határideje március 30.
A Közép-európai Média és Kiadó Szolgáltató Zrt. január 31-én tett nyilvános vételi ajánlatot a Bookline.hu Nyrt. valamennyi részvényére, amelyet a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletemfebruár végén hagyott jóvá.
Az ajánlattevő a Bookline.hu jegyzett tőkéjének 30,53 százalékátmbirtokolta, és ezzel a társaság legnagyobb tulajdonosa. További főmrészvényesek a társaság vezető közül Ifj. Márffy György 28,24mszázalékkal, Földváry Gábor 11,6 százalékkal és Korányi Tamás 9,92mszázalékkal, a Forrás Nyrt. pedig 9,87 százalékkal rendelkezik.
A Bookline.hu igazgatóságának tagjai közül többen is vezető tisztséget töltenek be a Közép-európai Média és Kiadói Zrt. érdekeltségébe tartozó Index.hu Zrt.-nél, és a Net Média Zrt.-nél.
A Bookline.hu részvényeit 2006. augusztus 28-án vezették be a Budapesti Értéktőzsde B kategóriájába.
A társaság adózás utáni vesztesége 118 millió forint volt 2006-ban, szemben az egy évvel korábbi 147 millió forintos veszteséggel. Az értékesítés nettó árbevétele 1,4 milliárd forint volt, több mint duplája az egy évvel korábbi 652,6 millió forintnak.
Kapcsolódó cikkek
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Bookline: az igazgatóság támogatja a nyilvános vételi ajánlatot
- Bookline.hu: 118 millió forint veszteség
- Jóváhagyták a Bookline.hu tőzsdei bevezetési tájékoztatóját
- A Bookline.hu augusztusban a tőzsdére megy
- A Bookline.hu 1,5 milliárd forint bruttó árbevételt tervez 2006-ra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.