Újabb női felsővezető a Xeroxnál
A vállalatnál töltött 27 év alatt Burns nagy szerepet vállalt abban, hogy a Xerox mára a dokumentumkezelő rendszerek és szoftverek egyik vezető szállítójává vált. A Burns által irányított technológiai stratégiának köszönhetően a Xerox több mint 100 új terméket mutatott be az elmúlt 3 évben. Az új elnök célja, hogy a Xerox tovább folytassa a színes technológiák és berendezések, illetve a kapcsolódó szolgáltatások és az új üzleti piacok területén elért növekedést.
A műszaki és gépészmérnöki végzettséggel rendelkező elnöknő pályafutása – Anne Mulcahyéhoz hasonlóan – igazi sikertörténet, hiszen Burns 21 éve gyakornokként érkezett a Xeroxhoz. Ezt követően a termékfejlesztés és a tervezés területén dolgozott. 1992 és 2000 között több üzleti csoportot is vezetett, majd 2000-ben a Vállalati Stratégiai Szolgáltatások (Corporate Strategic Services) részleg alelnökévé nevezték ki. 2002 óta állt a Xerox Business Group Operations élén.
Burns kinevezése összhangban áll a Xerox esélyegyenlőségi politikájával, melynek értelmében a vállalat nagy hangsúlyt fektet a családbarát környezet kialakítására és a női alkalmazottak támogatására. Ennek megfelelően a Xerox 2004 óta minden évben szerepel az amerikai üzletasszonyok és női szakemberek szervezete, a NAFE (National Association for Executive Women) által összeállított „Vállalatok a női vezetőkért” toplistáján.
Kapcsolódó cikkek
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- Új termékigazgató a Fujitsu Siemens Computers Kft.-nél
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- A vállalati csaló profilja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására.
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.