A Google rádiós reklámokat is értékesít

Genda Csongor Zoltán, 2007. április 17. 20:04
A Google szerződést kötött az Egyesült Államok legnagyobb rádiótársaságával, és a megállapodás értelmében a jövőben a keresőóriás annak reklámait is értékesíteni fogja - adta hírül a New York Times.
Az internetes cég mindinkább megpróbálja megvetni a lábát a klasszikus hirdetési piacon is. A Google képviselői nemrég jelentették be az EchoStar nevű kábeltévé-szolgáltatóval való együttműködésüket, most pedig arról adnak hírt a tengerentúli lapok, hogy a vállalat a jövőben Amerika legnagyobb rádiótársaságának, a Clear Channelnek a reklámhelyeit is értékesíteni fogja. A keresőóriás szóvivőjének az elmondása szerint cégük többéves szerződést írt alá a közel hétszáz csatornát üzemeltető Clear Channellel. A hirdetők tehát a Google Audio szolgáltatáson keresztül harminc másodperces reklámhelyeket foglalhatnak le maguknak, és megválaszthatják az adót, valamint a reklám sugárzásának az idejét is. A megállapodás értelmében a keresőcég a rádiótársaság reklámhelyeinek az 5%-át kapja meg.

A Google korábban is próbálkozott már rádiós reklámok értékesítésével, azonban nem sok sikerrel. A vállalat a mostani üzlettől várja az igazi áttörést.
Kulcsszavak: reklám Google

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél

Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.

2024. november 3. 15:23

A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás

Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.

2024. november 3. 13:48

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59