SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
Ezekre a logisztikai kérdésekre ad választ a kiskereskedelmi vállalatoknak a SAS új piactervező és portfolió optimalizáló megoldása, a SAS Market Planning and Portfolio Optimization. A SAS Retail Intelligence keretében megjelenő új ingatlan-tervező szoftver a kiskereskedelmi vállalatokat üzlethelyiségeik, telephelyeik és raktárhelyiségeik kiválasztásában segíti. A megfelelő elhelyezkedés nyereséges működést eredményezhet, amelynek köszönhetően hamar megtérülhetnek az ingatlan vásárlásának költségei. Az új alkalmazás a SAS és két partnere, az ESRI és a BearingPoint együttműködésének az eredménye.
A SAS legújabb szoftverfrissítései
Szintén a kiskereskedelmi szektor számára jelentette be a SAS áruelosztást optimalizáló SAS Merchandise Allocation megoldásának frissített verzióját. A kibővített szoftver felhasználóbarátabbá vált és jobb skálázhatósággal rendelkezik. Az alkalmazással a cégek optimalizálhatják az áruelosztást az árucikkek, illetve az üzlethelyiségek szintjén, és növelhetik a termelékenységet az automatizált folyamatoknak, illetve a csökkenő disztribúciós költségeknek köszönhetően. A SAS megoldásával a kiskereskedelmi cégek jobban ki tudják elégíteni vevőik igényeit azáltal, hogy a kívánt áru megfelelő csatornákon keresztül a megfelelő helyre kerül. A szoftver a divathullámok, szezonális hatások, vevői igények, raktárhelyiségek, disztribúciós csatornák jellemzői és az üzletek elhelyezkedése alapján határozza meg az optimális áruelosztást.
A gyártó, szolgáltató, illetve alkatrészelosztó cégek számára a SAS kibocsátotta SAS Service Parts Optimization szoftverének legújabb verzióját. Az alkalmazás a SAS Service Intelligence szoftvercsomag része, s segíti a rövid távú, illetve a termék életciklusa során felmerülő pótalkatrész-igény előrejelzését. A megoldás optimális leltár- illetve rendelési mennyiséget kalkulál, így a vállalat raktárában mindig a megfelelő készletszint található az egyes alkatrészekből. A szoftvernek köszönhetően elkerülhető, hogy egy pótalkatrészből hiány alakuljon ki, s a vállalat minimálisra csökkentheti a válaszadási időt, ami nagyobb vevőelégedettséget eredményez.
Az IT döntéshozók számára elérhető a SAS IT Resource Management alkalmazás frissített verziója. A megoldás a SAS IT Intelligence alkalmazáscsomag részét képezi, amellyel optimalizálható az informatikai tevékenység szervezetre gyakorolt hatása, és növelhető az IT-irányítás hatékonysága. A szoftver segítségével az átfogó üzleti célok lebonthatók informatikai teljesítményekre, az egyes IT-kezdeményezések eredményéről pedig jelentést készít a rendszer.
Áprilistól szintén elérhető a SAS Solutions OnDemand: VeridiemŽ MRM marketing erőforrásmenedzsment szoftver legújabb verziója. Az alkalmazással a vállalatok előre tervezhetik, mérhetik és optimalizálhatják marketingtevékenységüknek a teljes bevételre, illetve jövedelmezőségre gyakorolt hatását. Mivel a SAS menedzseli a megoldás informatikai környezetét, az ügyfélnek nem kell az IT-támogatással, telepítéssel, problémamegoldással vagy fenntartással foglalkoznia. Ehelyett saját marketing-beruházásai megtérülésére koncentrálhat.
Mind az öt említett megoldásnak a SASŽ Enterprise Intelligence Platform az alapja, amely egyesíti az adatintegrációt, előrejelző analitikai képességeket, hagyományos BI jelentéskészítő rendszert és intelligens tárolási képességeket.
A SAS platformmal és a rajta futó alkalmazásokkal a szervezetek a rendelkezésükre álló adathalmazt hasznos információvá alakíthatják, mely a megalapozott üzleti döntések, illetve a versenyelőny alapja.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- Az Oracle 3,3 milliárd dollárért felvásárolta a Hyperiont
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Korszerűbb kórházak SAS-sal
- Több mint 200 új funkció az Oracle új üzleti intelligencia megoldásában
- Tudás és intelligencia - a jövő záloga (II.)
- Nyereségnövelő új SAS szoftver
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.