Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
Koltai Péter 1996-ban végzett a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi karán, majd 1997-ben az ELTE Jogi karán szerzett másoddiplomát. 1997-ben a PricewaterhouseCoopers Kft-nél kezdett dolgozni, ahol nemzetközi vállalatokból álló ügyfélkörnek nyújtott pénzügyi tanácsadás, valamint vállalati tevékenységek átszervezése és racionalizálása volt a feladata.
1999-ben a Raiffeisen Értékepapír Rt-nél folytatta pályafutását, ahol pénzügyi tanácsadás, illetve tőke- és hitelpiaci projektek koordinálása volt a feladata. 2001-ben csatlakozott T-Online Zrt. jogelődjéhez, ahol először a leányvállalatokért felelős üzletfejlesztési menedzser, majd 2002 közepétől a médiaüzletág tartalommarketing-vezetője volt. 2004 januárjától már a vállalat üzletfejlesztési és innovációs osztályának vezetőjeként felel a Magyar Telekom csoport média és online tartalom üzleti lehetőségeinek kidolgozásáért, az új tartalom- és hozzáféréstermékek, illetve szolgáltatások piaci bevezetéséért. Feladatkörébe tartozott többek között az online portfólió és az IPTV (T-Home TV) audiovizuális tartalomfejlesztési és tartalom menedzsment tevékenység ellátása.
A portáligazgatóság utódjaként nemrég megalakult tartalomszolgáltatási igazgatóság új pozíciójában Koltai Péter az audiovizuális és multimédia-tartalmak, illetve szolgáltatások multiplatform (tv, web, mobil) alapú fejlesztéséért és menedzsmentjéért felel. Az ő feladata lesz többek között T-Online saját tartalomfejlesztésének koordinációja, illetve a külső tartalom partneri és szakmai kapcsolatok kezelése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.