Egymás plazma paneljeit kínálja a Matsushita és a Hitachi
Most a két korábbi rivális, a Matsushita és a Hitachi kezdett mentőakcióba. Plazmaérdekeltségeik fenntartása érdekében szövetségre léptek, és egymás paneljeit beépítik mindkét vállalat kínálatába. A lépés egyértelműen a költségek visszaszorítására irányul, szeretnék együttesen felvenni a versenyt az LCD-árakkal, ahelyett, hogy minkét még állva maradt rivális lassan megszüntesse termelését. A képlet egyszerű, az LCD tévék eladásai 54 százalékkal 13,6 milliárd dollárra nőttek, míg a plazma készülékeknél 9 százalékos csökkenés mellett 3,6 milliárdos volt a forgalom.
Kapcsolódó cikkek
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- A kkv-szegmens a Samsung IT üzletág fő reménye
- 200 gigás Blu-ray lemez
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- Tartósabb Panasonic képszenzor
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Három új Hitachi merevlemezes meghajtó
- Két új Dell LCD
- 22"-es, szélesvásznú Acer LCD játékkedvelőknek
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt
A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.