A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével

forrás Prim Online, 2007. június 8. 12:45

A Pannon nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntésével, melyben húsz millió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, azt állítva, hogy a 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat, ezért a mobilszolgáltató jogorvoslatért a bírósághoz fordul.

„A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A GVH írásbeli határozatának áttanulmányozása után a döntést a bíróságon támadja meg a mobilszolgáltató.

Kulcsszavak: GVH jog Pannon GSM

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32