Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
A Novell bejelentette, hogy vezető személyazonosság-kezelési termékét a Honeywell a hozzáférés-szabályozási biztonsági platformjába integrálja.
A két vállalat együttműködésének köszönhetően a fizikai és logikai vagyontárgyak biztonságos hozzáférését és erőforrás-kiosztását szabályozó megoldást kínálnak ügyfeleik részére, amely megfelel a magas szintű biztonságot igénylő vállalatok, például a pénzügyi szolgáltatók és egészségügyi intézmények követelményeinek. A megoldással a szervezeteken belüli különböző rendszerek közötti erőforrás-kiosztás és hozzáférés-szabályozás automatizálható, ugyanakkor a fokozott biztonság és megfelelőség érdekében átfogó kép alakul ki az egyes hozzáférési eseményekről.
A Novell Identity Manager termékének a Honeywell SmartPlus Identity Manager megoldásába való integrálásával a költségek csökkentése és a hatékonyság növelése mellett leegyszerűsíthető a jogosultságok manuális kiosztásának összetett folyamata is, valamint könnyen kezelhetővé válik a különböző rendszerekben megadott azonosítási információ. Az informatikai vezetők automatikusan szinkronizálhatják a felhasználói adatokat és jelszavakat a különböző létesítmények és rendszerek között, továbbá egyetlen felügyeleti ponton keresztül kezelhetnek minden felhasználót, végezhetik el a munkakörváltozások miatti módosításokat és szüntethetik meg a felhasználói hozzáféréseket. A végeredmény az összes szervezeti rendszer szorosabb biztonsági vezérlése.
A Honeywell SmartPlus megoldása teljes infrastruktúrát biztosít, amely egy egyszerű smart kártya használatával automatizálja a biztonsági funkciók felügyeletét, és az információkhoz való biztonságos hozzáférés. Egyszerűsíti a személyazonossági információk irányításának összetett folyamatát és automatizálja azokat a feladatokat, amelyeket korábban kézi irányítással végeztek számos platformon. A Honeywell SmartPlus megoldása kezeli az összes fizikai hozzáférés-szabályozást, riasztás-felügyletet és kártyás beléptetőrendszert. A Novell Identity Manager nyilvántartja a felhasználók személyazonosságát, valamint megvédi az információforrásokat és az üzleti rendszereket a jogosulatlan hozzáférésektől.
Elérhetőség: www.fipssolutions.com
Kapcsolódó cikkek
- „PatchMeter” –szerverbiztonsági adatok mérése
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Lézer azonosítóval a borhamisítás ellen
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Sophos biztonsági megoldás a General Electric 350.000 gépén
- Piacvezető itthon a NOD32
- "Virus Bulletin 100%" díjat kapott a VirusBuster Professional
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.