Az OKI erősíti pozícióit a nyomtatópiacon
Az 1881-ben alapított japán anyavállalat világszerte 24 ezer embert foglalkoztat, s elmúlt pénzügyi évi árbevétele elérte az 5,6 milliárd dollárt.
Érdi-Krausz Gábor elmondta: az egyik legfontosabb céljuk az, hogy az idén stabilizálják, illetve erősítsék piaci pozíciójukat, s következő pénzügyi évben már elérjék az 1,6-2 milliárd forintos árbevételt.
Berényi Róbert, az OKI Magyarország kereskedelmi igazgatója az MTI érdeklődésére közölte: a hazai nyomtatópiacról nagyon nehéz adatokat mondani, mert nincsenek pontos nyilvántartások. Több képviselet például azokat is itt eladott gépeknek tekinti, amelyeket behoz külföldről, de tovább exportál azokba az országokba, ahol szintén ellát képviseleti feladatokat.
A kereskedelmi igazgató úgy becsülte, hogy Magyarországon évente mintegy 100 ezer nyomtatót adnak el, aminek nagy része, 60-70 százaléka lapnyomtató.
Az OKI piaci részesedése 5-10 százalék között mozog, aminek Berényi Róbert szerint az az oka, hogy későn indult a japán cég az itteni piacon. Úgy vélte, idő kell ahhoz, hogy vállalatuk elérje a megfelelő, a mainál mindenképpen nagyobb részesedést.
A sajtótájékoztatón elmagyarázták az OKI úgynevezett LED-technikáját, azaz a fénykibocsátó diódákon alapuló nyomtatást is. A cég képviselői szerint ezek mintegy 20-25 százalékkal olcsóbbak a konkurens termékeknél. Ráadásul üzemeltetésük kevesebbe kerül, s jobb a nyomtatási képük is.
Kapcsolódó cikkek
- Kis méretű, nagy teljesítményű OKI faxok
- Andes 3: időjárás- és ütésálló hordozható nyomtató
- A Konica Minolta számos újdonsággal készül a 2008-as Drupa kiállításra
- Újabb "zselés" gépeket mutatott be a Ricoh
- OKI: még hatékonyabb nyomtatás a továbbfejlesztett Template Managerrel - változatlanul ingyen
- Samsung termékek a CeBit-re és IT Brandshop megnyitó
- Saga: új márkanévvel jelentkezik az egyik legnagyobb tápgyártó
- Megjelenik az OKI C5000 LED-es nyomtatócsalád
- Az OKI felfrissíti C3000-es nyomtató-sorozatát
- Nagy teljesítményű, színes A3-as OKI nyomtató
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.