Folytatja kelet-európai terjeszkedését a phion
Az intenzív piaci terjeszkedés célja a partnerhálózat és az ügyfélbázis további kiépítése, ezáltal a phion piaci jelenlétének és ügyfélkapcsolatainak növelése. A 46 éves bécsi szakember, aki nemrégiben csatlakozott a phionhoz, korábban a CSO Lanifex Vállalati Tanácsadó és Szoftverfejlesztő Kft.-nek volt az ügyvezető igazgatója, amely internetbiztonsági tanácsokkal látja el a vállalkozásokat, valamint IT biztonsági szoftverek fejlesztésével is foglalkozik. A vállalati informatikus 1985-ben fejezte be tanulmányait, majd a francia Bull IT vállalatnál helyezkedett el, ahol az üzleti osztály kereskedelmi és ipari projektcsapatát vezette. Peter Perdich 1991-ben szerződött a nyomtatóspecialista Rank Xeroxhoz, ahol 1997-ig az elektronikus nyomtató iparágat, valamint a Kereskedelmi és Ipari Egységet irányította. A Xerox után vezető posztokat töltött be az üzleti fejlesztés és a key account management területén az Alcatel Austriánál és a Cybertronnál.
- A phiont július 4. óta immár sikeresen jegyzik a Bécsi Tőzsdén. A tőzsdei bejegyzés után mintegy 400 000 részvényt bocsátottak ki, amely több mint 15 millió eurós bevételt jelenthet az immár részvénytársasággá alakult cégnek. A cég az így befolyt összeget fordítja majd a kelet-közép-európai terjeszkedésre. Ennek első lépéseként a phion az olasz piaci tevékenység megerősítését tervezi a milánói leányvállalat megnyitásával.
- Ausztria, Németország, Svájc, Olaszország és Kelet-Európa mellett a phion hamarosan megjelenik a Benelux országokban, Nagy-Britanniában valamint a Közel-Keleten is.
- A március 31-én zárult 2006/2007-es üzleti évben a phion 51 munkatársával kereken 5,7 millió euró árbevételt ért el, amely 53 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez képest. Az árbevétel 47 százalékát az osztrák piacon, a maradékot pedig Németországban és Svájcban realizálták.
Kapcsolódó cikkek
- Új partner az AAM csoportban
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- SAP - távozik Vahl Tamás ügyvezető
- Új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a Montana Zrt-nél
- Kinevezték Hernádi Józsefet a Sun ügyvezetőjének
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Távozik a Microsofttól az Xbox-főnök
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.