Mindenki nyer a Symantec amatőr fotópályázatán
A Symantec második alkalommal hirdeti meg nemzetközi amatőr fotópályázatát, melyre augusztus 16. és október 16. között várják a pályamunkákat. Az idei évben az érzelmek képi kifejezése kapja a főszerepet.
A használat során számítógépünk hol örömet okoz nekünk, mert megkönnyíti munkánkat, a másokkal folytatott kommunikációt, tárolja legkedvesebb emlékeinkről készült felvételeinket, kedvenc filmjeinket, zenéinket, néha azonban dühöt vagy szomorúságot vált ki belőlünk, mert meghibásodik, elvesznek dokumentumaink vagy a világhálón keresztül külső támadások érnek minket. Az online kommunikáció során a felhasználók pillanatnyi érzelmeiket gyakran hangulatjelek (emoticon) segítségével fejezik ki, melyek már az üzenetküldő szolgáltatásokban is megtalálhatók. A Symantec ilyen, az életből elragadott, és fényképezőgéppel megörökített hangulatjeleket, mosolyt, szemráncolást, dühös, vidám vagy meglepő arcvonásokat tükröző képeket vár a beküldőktől, amelyekkel éppen a számítógépük által kiváltott érzelmeiket fejezik ki.
A versenyben résztvevők regisztráció után a Symantec erre a célra készített honlapjára (www.nortonemoticonphotocontest.com) tölthetik fel a fotókat .jpeg vagy .jpg formátumban maximálisan 500 KB méretben. Azért, hogy valóban amatőr fotósok versengjenek egymással, a piros szem effektus eltávolításán kívül semmilyen digitális vagy egyéb változtatás nem alkalmazható a fényképeken. Egy felhasználó legfeljebb öt pályamunkát nevezhetnek, de egy hangulatjelhez tartozhat akár több kép is. Az értékelésnél egyenlő arányban veszik figyelembe az eredetiséget, a kreatív kifejezésmódot és a témahűséget.
Tavaly világ több mint 20 országából mintegy egy millióan látogattak el a verseny internetes oldalára, és közel 17 000 fotó érkezett a nyár pillanatairól a Symantec által kezdeményezett nemzetközi fotópályázatra a világ minden részéről, így az USA-ból, Japánból, Mexikóból, Argentínából, Franciaországból, de még a Dél-Afrikai Köztársaságból is. Az amatőr fotósoknak meghirdetett versenyen a Természet és Tájak kategóriában egy magyar fotós, Daróczi Csaba téli napfényben fürdő magányos fát ábrázoló fotója nyerte el a fődíjat. Magyarország nem csupán az előkelő díjakkal ért el szép eredményeket: Franciaország és az USA után Magyarországról érkezett a legtöbb fotó a pályázatra, összesen 2070, amely alig marad el az Egyesült Államokból beérkező fotók számától.
Nyeremények
A verseny fődíja 10.000 USD.
További öt első helyezettet hirdetnek ki a verseny végén, ők 1000 USD jutalomban részesülnek.
A verseny minden résztvevője nyer, hiszen aki beküldi pályaművét, 15 százalékos engedményt kap a Norton 360 vagy a Norton Save and Restore termék árából, e mellett kiválaszthat 3 darab, személyre szóló képeslapot a Kodak EasyShare képgalériájából.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.