300 millióért újabb reklámcéget vesz a Yahoo
A keresőszolgáltató már rég készül az online hirdetési szektorban való jelenléte erősítésére, így most bekebeleznek egy újabb reklámcéget, a BlueLithium-ot. A felek 300 millió dolláros vételárban állapodtak meg. A Yahoo már a második hasonló profilú vállalkozást vásárolta fel, 2007 első felében a Right Media is teljes egészében a cég tulajdonába került. A 2004-ben alapított BlueLithium a ComScore piackutató adatai szerint az Egyesült Államok 5. és Nagy-Britannia 2. számú online hirdetési cége havi 145 millió látogatóval, és ennek hálózata növekszik a leggyorsabban a világon.
A Yahoo az új szerzeménnyel akarja erősíteni pozícióját a webes reklámpiacon, ahol olyan konkurensekkel kell megküzdenie, mint a Google és a Microsoft, amelyek a közelmúltban szintén komoly felvásárlásokat hajtottak végre ezen a téren.