Szuszkó László vezeti a Telsey magyar irodáját
Sundic elmondta, ez év végére egymillió dolláros árbevételt remélnek a magyar piacon, ahol jelenleg két disztribútorral (Ingram Micro, Young) és egy jelentősebb internetszolgáltató ügyféllel (TVnet) állnak kapcsolatban. Elhangzott továbbá, hogy néhány nap múlva Bukarestben és Moszkvában is irodát nyit a Telsey. Sundic kijelentette, a vállalat a térségben, így hazánkban is, elsőként internetszolgáltatói portfoliójával lép piacra, amit később a vállalati hálózati eszközök értékesítése követ.
Szuszkó szerint a cég az IPTV szolgáltatások terjedésével, set-top-box portfoliójával arathat sikereket a hazai piacon, s rövid időn belül e téren piacvezetővé válhat. "Előnyt jelenthet számunkra, hogy a Telsey eszközöket kifejezetten Triple Play alkalmazásokhoz fejlesztették" - mondta a magyar kereskedelmi központ vezetője, akihez egyben a most felálló további regionális Telsey irodák is tartoznak. A budapesti központ ((XXII., Honfoglalás 92.) máris megkezdte egy klasszikus viszonteladói hálózat kialakítását. A TVnet-tel közösen olyan terv megvalósításán is dolgoznak, amely egyedi termékek, pl. speciális igényű set-top-box készülékek gyártását célozza.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.