Online vásárlás mobiltelefonról
A megoldás újabb kísérlet arra, hogy a mobilszolgáltatók az egyre alacsonyabb beszélgetési díjak mellett új forrásokból tegyenek szert bevételekre. A Sprint mindezt viszonylag felhasználóbarát módon teszi, ugyanis maga a szolgáltatás ingyenes, a társaság csupán a mobilhálózaton bonyolódó plusz adatforgalomért számláz. A portálon keresztül mintegy 30 internetes kiskereskedelmi egység érhető el közvetlenül, a Wal-Mart-tól a Target Bluefly-on át a shoes.com-ig. Az online vásárlás PC-n keresztül mára a fejlett országok mindennapjainak részévé vált, ugyanakkor a mobiltelefonos internet mindmáig nem olyan népszerű, mint lehetne. Ennek oka részben technikai (lassúság), részben pedig a sokszor áttekinthetetlen és drága díjszabásban rejlik. A Sprint szolgáltatásának ugyanakkor lesz egy mindenképpen hasznos eleme, ez pedig az adott termékek eltérő bolti árait összehasonlító funkció, amelynek segítségével az üzletekben vagy az utcán is eldöntheti valaki, hogy mit hol vegyen meg.
A Goode Forecast piackutató prognózisa szerint jövőre 505 millió, 2010-ben pedig már 1,9 milliárd dollár értékben vásárolnak majd az emberek közvetlenül mobiltelefonjukról Észak-Amerikában. Tavaly ez a szám 40 millió dollár volt, miközben Európa valamivel előrébb tartott 200 millió dolláros mobilvásárlási piaccal.
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.